letní povídka

Dáša Stárková

Hon na myš anebo zmoženi batoletem (letní povídka)

Kdo vychovával roční batole, ví, že je to něco mezi metanou a honěnou. Kudy chodí/leze, tudy před ním a vlastně i za ním zametáte, vysáváte a vytíráte. My také abychom eliminovali jeho kontakt se stopami našich zvířecích miláčků.

26.8.2015 v 12:24 | Karma článku: 12.63 | Přečteno: 366 | Diskuse

Dáša Stárková

Už to bude rok, co jsme se Tě dočkali (letní povídka)

Právě pominula horka minulých dní. Nevím, zda si to pamatujete, ale vloni to bylo stejné. Vím to protože, až na výjimky, kdy jsem se brzy ráno a v noci věnovala úklidu, vaření, prádlu, darům zahrady a hnízdění, jsem ho strávila ..

23.8.2015 v 16:06 | Karma článku: 12.92 | Přečteno: 368 | Diskuse

Dáša Stárková

Díky Vám, Anděli s nalomeným křídlem (letní povídka)

Jednu z mých nejlepších kamarádek postihla poměrně nedávno CMP, a tak jsem, a ještě nějakou dobu budu, častou návštěvnicí nedalekého rehabilitačního ústavu. Beru to trochu jako poslání, protože ona nesmírně pomohla mně,

22.8.2015 v 10:56 | Karma článku: 11.45 | Přečteno: 202 | Diskuse

Dáša Stárková

Díky, Samíšku II (letní povídka)

Konečně pátek odpoledne, krásné léto a ona se chystala na návštěvu na Moravu. Bylo jí řečeno, že se psem by jí vlak přišel příliš draho, a tak se rozhodla jet autem. Trochu drahý výlet jen pro ni a psa, ale pro jednou...

19.8.2015 v 11:10 | Karma článku: 10.99 | Přečteno: 320 | Diskuse

Dáša Stárková

Díky, Samíšku (letní povídka)

Bylo to den po ošklivé zlomové události jejího života. Už v práci jí byla, navzdory parnému létu, zima a na zvracení. Těšila se, že se z toho doma vyspí. Byla vlastně ráda, že jsou děti na prázdninách a že ji takto neuvidí.

19.8.2015 v 10:23 | Karma článku: 10.92 | Přečteno: 299 | Diskuse

Dáša Stárková

O babičce Růžence (letní povídka)

„Jejky mami, cos dělala, jak to vypadáš?“ Tak nějak se asi ptala moje maminka Marcela své maminky, mé babičky, Růženky. „Venčila jsem Alana, to naše tele splašený“, odpověděla suše babička. „Stavím na kafe, dáš si?“

11.8.2015 v 17:52 | Karma článku: 13.04 | Přečteno: 432 | Diskuse

Dáša Stárková

Neohrožená maminka v akci II (letní povídka)

Bylo léto, 80. léta, a my děti jsme si hrály venku na dvorku našeho činžáku. Naše maminky mezitím dokončovaly oběd a věšely první sobotní prádlo na terase nad dvorkem.

16.7.2015 v 20:31 | Karma článku: 15.66 | Přečteno: 558 | Diskuse

Dáša Stárková

Neohrožené matky v akci I (letní povídka)

Dnes naší ulicí projížděl traktor s valníkem, a protože mu v průjezdu bránila zaparkovaná auta sousedů, několikrát zatroubil. Vyběhla jsem, protože mi v ložnici za oknem do ulice právě spinkal syn.

16.7.2015 v 16:42 | Karma článku: 12.61 | Přečteno: 523 | Diskuse

Dáša Stárková

Pejskařská duchařina (letní povídka)

Osud mne zavál poměrně daleko od domova, a tak rodiče vídám párkrát do roka. Ne vždy je počasí a chuť opustit rodičovský dům a náruč, ale občas se přeci jen jdeme vyvětrat a zjistit, co je v jejich vsi nového.

12.7.2015 v 16:57 | Karma článku: 10.46 | Přečteno: 257 | Diskuse

Dáša Stárková

Mají zvířecí mámy svá mláďata spočítaná? (letní povídka)

Rušná ulice uprostřed většího města. Konec pracovní doby. Den, jako každý jiný, jen tento je jakýsi zvláště vypečený. Už několikátý v řadě. Lidé se chovají, jako by byli na pokraji svých sil.

12.7.2015 v 6:00 | Karma článku: 11.93 | Přečteno: 236 | Diskuse

Dáša Stárková

Dědečkova studánka (letní povídka)

A bylo to tu zase. Léto v zahrádkářské kolonii. Zahrada dědy a babičky byla v plné vegetaci. Stromy, keře a rostliny jeden po druhém dodávaly plody snažení prarodičů, rodičů, tet a strýců. To vše navzdory našim hrám.

11.7.2015 v 23:47 | Karma článku: 10.57 | Přečteno: 286 | Diskuse

Dáša Stárková

Dámská cyklojízda na Hané (letní povídka)

Vytáhnout Pavlínu na kolo byl skoro nadlidský úkol. Sport není její kamarád a dává to s radostí okázale najevo. Horší bylo, že když jsem na své kolo sedla já, pochopila jsem, že týdenní střevní chřipka zamávala i mojí kondičkou.

10.7.2015 v 8:01 | Karma článku: 13.76 | Přečteno: 365 | Diskuse
Počet článků 334 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1779

Jsem máma 3 dětí dvou generací. Chci psát o všem, co mne přiměje k zamyšlení, nadchne či rozhořčí. Jsem učitelka i věčný student. Miluji svou rodinu.