Trochu jiné vyznání

Myslela jsem, že je čímsi plně zaujat, a tak jsem v tichosti usedla na židli ke své kávě a rozepsanému emailu. Zabraná do práce jsem si nevšimla, že ho mám přímo u sebe.  Až jsem se lekla jeho, rýmou přerývaného, dechu.

Snažila jsem se dělat, jako že nic a snažila se rychle dopsat a odeslat email a dopít si rychle vychládající kávu. V tom jsem ucítila, jak našel maličkou díru v mých legínách.

Než jsem stihla jakkoliv zareagovat, vzal jí do kleštiček svých prstů a prudce silou škubnul.

Hlavou mi prolétla hromada emocí a myšlenek co jako mám dělat (včetně té, že asi nemám co na sebe, protože me ostatní domácí oblečení mokne venku na šňůře).

Právě, když mi došlo, že by mu to nemělo projít beztrestně, přiložil na odhalenou kůži v trhlině  své rty a hlasem rozněžnělým láskou řekl, či spíše vzdechl „máma“

Leginy už jsou v popelnici, ale  tu pusinku cítím a hlásek mám uložený v srdci i paměti.

Autor: Dáša Stárková | sobota 8.10.2016 19:44 | karma článku: 15,95 | přečteno: 599x
  • Další články autora

Dáša Stárková

Milý Samíšku,

15.7.2022 v 14:03 | Karma: 27,00

Dáša Stárková

Whataboutismus mezi námi

13.3.2022 v 14:09 | Karma: 21,93

Dáša Stárková

Už brzy se uvidíme

16.3.2021 v 23:10 | Karma: 18,17

Dáša Stárková

Když zlo nevidím, neexistuje

21.8.2020 v 10:51 | Karma: 24,79
  • Počet článků 334
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1785x
Jsem máma 3 dětí dvou generací. Chci psát o všem, co mne přiměje k zamyšlení, nadchne či rozhořčí. Jsem učitelka i věčný student. Miluji svou rodinu.