Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VM

V36á98c52l61a75v 49M37a56c95h

10. 7. 2015 15:21

zvýšená fyzická aktivita zajisté napomohla k doplnění obsahu jedových žláz .... počkejme na další blog;-)

0 0
možnosti
DS

Proč? Já jed nepotřebuji, svého jsem dosáhla. Ozvali se i další pochybovači a lidé se zdravým rozumem.

0 0
možnosti
LR

Předloni jsem byl na krátké dovolené ve Švédsku. Tam jsou také krásné končiny pro dámské jízdy na kolech:

http://www.opq.cz/13592

0 0
možnosti
DS

Ta větev musela být vysoko, pane RašticoRv, snad se z toho někdy zotavíte

0 0
možnosti
Foto

Dášo, neznáš Jaryna Bednaříka z Hané? Vlastně nemožeš, ten už BODE v domově přestárlých důchodci. Byl ale výborným řidičem tanku. Palec nahoru pro TebeR^

1 0
možnosti
  • Počet článků 334
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1785x
Jsem máma 3 dětí dvou generací. Chci psát o všem, co mne přiměje k zamyšlení, nadchne či rozhořčí. Jsem učitelka i věčný student. Miluji svou rodinu.