Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

"Za vlahých zimních večerů, když nežehlím a neperu, protože mám tu kliku, vypnuli elektriku, čtu si a sním."

To je kousek písničky už nevím které skupiny z folku ještě z doby předlistopadové... napadla mě ta slova při přečtení titulku.

Hezký den.

0 0
možnosti
DS

Jaruško, bohužel, nevypnuli. Navíc se víc než na to uklízení těším na zahradničení. Moří mě to odbíhání za současného odhazování rukavic, když se kolem mě ochometá náš všetečka a každou chvíli pustí křik, Ta představa, že třeba něco z toho i dokončím, to je blaho. A děkuju moc za přání, přeji Vám taktéž krásný víkend.

0 0
možnosti
  • Počet článků 334
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1785x
Jsem máma 3 dětí dvou generací. Chci psát o všem, co mne přiměje k zamyšlení, nadchne či rozhořčí. Jsem učitelka i věčný student. Miluji svou rodinu.