Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dášo, slovanské ženy jsou pro mě KREV a MLÍKO. I pro slábnoucí zrak viditelnéR^

0 0
možnosti
DS

děkuji, Ivčo... když musíš, tak musíš :-)

1 0
možnosti
Foto

J59a80n48a 81M32a89j71o88v52á

23. 7. 2016 17:03

Fandím, fandím, fandím :-)

0 0
možnosti
DS

děkuji, děkuji, děkuji :-)

0 0
možnosti

P74e28t54r 18Ř55e11h75a

23. 7. 2016 9:33

Kamarádce vyšel krátký článek o jejím běhání a já ho četl chvíli před tím vaším Náhoda? :-) Hýbat se je třeba Zvlášť v dnešní době A je jedno jaký pohyb to je Hlavně ať nám přináší radost Chválím Vás a obdivuji

0 0
možnosti
DS

no, Peťo, když mým slovanským tvarům běžný pohyb nestačí. Takové to běhání po schodech, výměna chůze za auto/kolo, zvedání a poponášení našeho 15-kilového drobečka...to mi dělá dobře na duši, ale tělo by zchátralo :-). Děkuji za pochvalu i za obdiv, ale u mě je to nutnost, jinak by mne vlastní klouby neunesly :-)

0 0
možnosti
Foto

Dášo, zásada č. 1 - nebrat na běh mobil.... oni chlapi nejsou tak úplně neschopní a poradí si sami. Máte jich doma dost.

Zásada č. 2.- vyhoďte váhu

Zásada č. 3 - každý den se pochvalte, jak jste krásná ženská.

R^

4 0
možnosti
DS

Tomáši, moc a moc Vám děkuji za podporu, ale 1/ mobil s sebou opravdu neberu jako výraz nedůvěry svým chlapům (ve článku zmiňovaný problém byl první a poslední, kdy manžel volal mně a já jemu také nevolám, aby neměl ani pocit, že ho kontroluji), ale protože jsem tou dobou nepoužívala sporttester a taky že body tam na nejmenované aplikaci užité posílám dále (tuhle mě potěšilo, že jsou ty body posílány a věnovány doopravdy dále, na místo určení). 2/ teď ji mám vyhodit, když se jí konečně nebojím 8-o... tedy už ne tolik ;-D? ad 3/ Já už se samu sebe chválit nemusím, Tomáši, já už jsem zase vdaná, takže slyším chválu denně. Ale když oni mě ti mí chlapi milovali a chválili i jako Otesánka ;-D

0 0
možnosti
Foto

Uf, ještě, že to dobře dopadlo!R^:-)

0 0
možnosti
DS

taky jsem moc ráda, Klári. Věříte, že když jsem v tu chvíli probírala své případné konzultanty - přátele na telefonu-, napadla jste mě. :-)

1 0
možnosti
ZS

Dášo, gratuluju hlavně k úbytku váhy a držím palce, ať to jde pořád tak prima (váha i běh)!V

0 0
možnosti
DS

děkuji, ZuzkoV, moc a moc. Pochvala mi teď moc pomáhá a je mi další motivací. Co se běhu týká, tak mě těší, jak rychle mě vzala mezi sebe "běhací komunita". A pokud jde o ztrácející se kilogramy, tak pochvala od rodiny. Ještě chvilku vydržím a pak asi už budu muset umýt ta zrcadla ;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 334
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1785x
Jsem máma 3 dětí dvou generací. Chci psát o všem, co mne přiměje k zamyšlení, nadchne či rozhořčí. Jsem učitelka i věčný student. Miluji svou rodinu.