Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^A neměla?

Připomněla jste mi, jak jsme loni se ségrou šly do synagogy na koncert a jak mi s hrůzou volala, jaký je dress code, zda šaty bez rukávů, na široká ramínka, projdou... Nakonec bylo nejvtipnější to, že na nás uvaděč mluvil anglicky.;-D

1 0
možnosti

nene, složitější už ne, Klári :-). A zděšení Vaší sestry naprosto chápu. I svoje děti jsem tak naučila, že už ze školky mi volaly, že synek, který přišel do školky po nemoci, pláče, že nemůže do divadla, protože nemá svou košilku s kravatkou (netušila jsem to). Musela jsem popadnout miminko-sestřičku a upalovat do školky a synka rychle převléknout :-)

1 0
možnosti

panbu si nas nakonec vsechny pekne prebere... hezky cteni, diky za nej

1 0
možnosti

určitě, Marku a moc děkuju za návštěvu a pochvalu :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS