Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P73e20t27r 28Ř80e71h61a

1. 8. 2016 13:46

Pořiďte si kvalitní špunty do uší a určitě usnete. Jinak se proti tomu nedá nic dělat. Teď mě napadlo: pokud se to dozvíte předem, odjet na víkend pryč :-). Hezké léto a vydržte v běhání. :-)

0 1
možnosti
DS

No, Petře, problém je, že my jsme tu na dlouho a složitě plánované návštěvě, kde jsme se sjeli se sourozenci a jejich dětmi... a špunty fakt nemůžu mít, to by mě nevzbudil ani plačící synek. Držím, držím :-)

0 0
možnosti
PH

P51a42v42e76l 35H65e97k

1. 8. 2016 1:22

Také jsem zažil podobného jelimana, 10 vteřin na vyškubnutí pojistek a bylo po problému.

1 0
možnosti

Široko daleko by se nesehnalo trochu kejdy? :-P

1 0
možnosti
DS

myslíte tím snad prasečí mrvu?;-D

0 0
možnosti
Foto

J79a75n67a 47M62a40j52o75v95á

31. 7. 2016 22:28

Měli jste, koukám, veselý víkend...tak snad už bude klid.

1 0
možnosti
DS

ještě stále není úplný, Jani, ale je to mnohokrát lepší než z toho pátka na sobotu. Pravděpodobně vyznavači tohoto hudebního (a pravděpodobně i životního) stylu nejdou zítra do práce, jako mnozí jejich nedobrovolní posluchači.

0 0
možnosti
Foto

K55a74r12e44l 42M76á49d98l41e

31. 7. 2016 21:46

Tím technem to nebude. On i ten kvalitní klasický rock (jak píšete) by za těchto podmínek zněl podobně - ani byste si ho neužila, ani by se u toho nedalo spát. U nás je jednou za čas "sousedské posezení" na koupališti, místní kutálka tam hraje děsné hity 80. let (Turbo a spol.). Spát se u toho nedá, tak si vždycky do těch tří hodin se sluchátkama na uších šmejdím po you tube.

1 0
možnosti
DS

Věřím, pane Mádle. Ale tato situace mě samotnou zaskočila. Navštívila jsem několik festivalů, ale nezažila jsem takový hluk a kadence, co by mi tak resonovaly tělem. Vážně jsem měla obavy o zdraví syna a dětí mých sourozenců.

0 0
možnosti
Foto

Je to slyšet na kilometry. O technoparty na Mlakách (osada kousek od chalupy) se mluvilo ještě pár let poté.

0 0
možnosti
DS

no já to takhle "naživo" zažila poprvé, fakt síla.

0 0
možnosti
SH

Naprosto Vás chápu. Co nechápu, je bezmoc policie. Nikdo nic neví, nikdo nic nemůže. K čemu, sakra, tedy jsou? Ježkovy voči, vždyť to vypadá jak nálety sarančat. Na jídlo, na vodu, na odpadkové nádoby, na domorodce! A policie je napomene a čeká, že splní slib a v neděli skončí! A za týden to zopakují jinde!

5 0
možnosti
DS

taky mi to přišlo neuvěřitelné. Ptala jsem se toho důstojníka na telefonu, co se musí stát, aby se policie cítila povolána zakročit a evidentně ho ta otázka zaskočila. Ale musím říci, že jednali všichni tři velmi slušně a pravda je, že po našem telefonu hudba na několik mnoho hodin trochu ztichla a následující noci už nevibrovala tolik.

0 0
možnosti
Foto

Mám podobný zážitek sice ne tak drastický, ale taky stál zato. Ve vsi, kde žiji, pořádal jeden soused ob dva domy zahradní párty, které se vyznačovalo hlasitými hity Michala Davida. Vrátka měl zamčená a nebylo možné se pro hluk dovolat, aby vše ztlumil. Obec šla spát kvůli tomuto h....u okolo 3.00 ráno. Takže jsem zhruba v 6.00 zazvonil u jeho dveří a držel zvonek tak dlouho, až vylezl ze dveří. Hezky jsem mu popřál dobré ráno a ujistil jsem ho, že nám to nevadí a pokud bude on hrát do 3 do rána, já jej budu pravidelně budit v šest s přáním dobrého sousedského jitra.

Od té doby je pokoj.

Jinak s Vámi soucítím.R^

12 1
možnosti
DS

děkuji Vám za návštěvu i za zážitek, Tomáši. Něco obdobného se mi před mnoha lety přihodilo za bílého dne v našem dočasném bydlišti v paneláku. Přišly jsme s dcerou od lékaře, obě nemocné, obě v horečkách a ulehly jsme. Po nějaké době jsme se probudily s pocitem, že nám co chvíli spadne lustr na hlavu, jak se chvěl hlukem. Tak jsem vyšla nahoru a pokoušela se dozvonit. Když se nepodařilo, do zvonku bytu, odkud hluk vycházel, jsem zarazila párátko, posadila se na schody a čekala, kdy kadence hudby ustanou a obyvatel bytu zvonek zaznamená. Po chvíli vyšel. V klidu jsem mu vysvětlila situaci a požádala ho o pochopení. Kupodivu, ač šlo o mladíka vyznávajícího punk i vizáží, jeho omluvy nebraly konce, hudba okamžitě zmlkla a po zbytek naší nemoci se nám chodil omluvit. Dodnes si říkám, že jsem musela vypadat... :-)

4 0
možnosti
  • Počet článků 334
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1785x
Jsem máma 3 dětí dvou generací. Chci psát o všem, co mne přiměje k zamyšlení, nadchne či rozhořčí. Jsem učitelka i věčný student. Miluji svou rodinu.