Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Dášo, zdravím, já jsem sledovala trochu Atlantu a až pak Londýn, Sydney se vysílalo v blbou dobu a pak už tréninky, škola a to potom zakončené debaklem. Tak si to už čtvrtým rokem zase užívám.;-) I když letos jsem vostuda, protože dovolená.:-)

0 0
možnosti
Foto

Dášo, pokud by se i nesportovec choval v životě sportovně, na zemi by byl opravdový rájR^:-)

0 0
možnosti

naprostý souhlas, Horste... to by byl ráj

0 0
možnosti

R^R^

Moc pěkně jste to napsala. Taky si oživuji pravidla některých sportů, nebo se na některé sporty dívám úplně poprvé. A jako vždycky mě nechává chladným drezúra koní v military, která podle mne patří spíše do cirkusu a ne na OH. Pokud jde o to sportovní chování, souhlasím s vámi, i když zrovna dnes ráno jsem viděl, jak Kubánec úmyslně nepodal ruku Íránci po (zasloužené) porážce ve volném stylu. Jedna z výjimek, které potvrzují pravidlo.

0 0
možnosti

P10e65t62r 67Ř10e24h52a

20. 8. 2016 8:31

Moc hezky napsané Děkuji za ženský pohled na OH

0 0
možnosti
Foto

Vyjma některých arabských výprav a jejich nenávist vůči Israeli je olympijská myšlenka universální.

Karma Dášo

0 0
možnosti

ano, to jsou bohužel smutné výjimky, Tomáši. Zaznamenala jsem, tuším, po zápase judo. Děkuji.

0 0
možnosti

Souhlasím se vším, co jste napsalaR^ mám stejné pocity.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS