Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dášo, hezké povídaní ze života a jak sama píšeš, když nejde o život jde o ....R^

0 0
možnosti
DS

děkuji Pavle, je to tak R^

0 0
možnosti
Foto

Dášo, hezké povídaní ze života a jak sama píšeš, když nejde o život jde o ....

0 0
možnosti
Foto

To jsou Murphyho zákony.;-) Já už se bojím něco plánovat a těšit se... I bez dětí... Během posledních dvou a půl roku jsem dvakrát odjížděla na dovolenou v dost pofidérním stavu... Ale s tou virulentní nákazou jste mi připomněla, jak cosi takového přitáhl můj bratranec z tábora. Měli jsme to komplet všichni, nás sedm mladých i dospělí, od tehdy roční sestřenice po babičku, které táhlo na 80. Byly zrovna ty povodně, zavřené cesty, nebylo možné dojet ani do nemocnice, ani pořádně nakoupit. Kdo zrovna nekolaboval z dehydratace, běhal do vedlejší vsi s batohem vykupovat zásoby coly a piškotů. Nakonec to dorazila babička svou hláškou, že by nevěřila, že ještě přeběhne dvorek bez hole.;-D

Hlavně, že už je líp!R^V

1 0
možnosti
DS

Klári, babička je kanón;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Jednu dobu jsme se v tom točili celý barák... a pravidelně, když se někam..mělo,, děti narozené po roce ... jako na střídačku to měly...

Nejvíc mi zklátila věta jedné známé, co je taková od rány, že si máme nechat vydesinfikovat barák...;-Dže to neni možný... nějaký lejnomikrob tam možná opravdu usídlený byl;-D ale že se tak směju... ty teploty dětí jsou naprosto odrovnávající... strach strach a zmrzlá masa do třísel a strach o křeče a ... ještě že to mám dávno za sebou.

a ́t se daří lépe, Dášo.R^:-)

2 0
možnosti
DS

Děkuji, Radu. Moje starší děti (o necelé 3 roky) byly (i s ohledem na jiné okolnosti) nemocné 9 měsíců (!) z roka. A bylo to pořád dokola. Záněty uší, bronchitida a gastritida. A jak dostávaly ty sirupy (na horečky či na kašel), tak jim to kazilo trávení. Takže dietka. Z rozvařené rýže, banánů, libového kuřecího, šunky a suchých rohlíků jsem kouzlila vše včetně dezertů. Takže po takovém měsíci jsme šli od doktorky rovnou do krámu a já povídám :"Dětičky moje, vyberte si, na co máte chuť, maminka vám to moc ráda uvaří" Tehdy asi 6-letý synek na celý obchod dětským hláskem odpovídá :"Maminečko naše, vždyť nám to neochucené kuřátko, patlavá rejže, suchý rohlíky i rozmačkanej banán chutnají, neboj" No hanbou bych se propadla, matka tyranka.

No a ty křeče. Já o nich nic nevěděla až do chvíle, kdy se mi malá začala škubat v rukách. Takže mně ať někdo něco říká od "blahodárné horečce" ;-O

2 0
možnosti
Foto

Dáši, to znám. U nás natoupila nemoc vždy, když se mělo někam jet. Z ničeho nic, den-dva teploty a pak jako když utne.

Pavlíkovi brzké uzdravení.V

2 0
možnosti
DS

Děkuju, Šári,V. Už je skoro v pořádku, jen fakt musíme vydržet s tou dietou. A s nemocemi před cestováním to znám také důvěrně. To dilema, zda riskovat, že je ty horečky nepřejdou nebo zda platit storno a trávit s kupou otrávenců dovolenou v paneláku. Rodičovství :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 334
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1785x
Jsem máma 3 dětí dvou generací. Chci psát o všem, co mne přiměje k zamyšlení, nadchne či rozhořčí. Jsem učitelka i věčný student. Miluji svou rodinu.