Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JJ

Vážení pohoršení,

já si svá slova nevymyslel, cituji pouze to, co na místě natočili a potvrdili američtí dokumentaristé.

Ještě pár slov, ať mi můžete klnout dál a ještě víc:

Křtít smí pouze kněz, tedy člověk, který vystudoval teologickou fakultu a byl k tomu určen. Doufám, že mi to někdo potvrdí nebo vyvrátí, mohu se mýlit.

Nebyl jsem na místě, ale skuteční lékaři a ošetřovatelé viděli, že ti, co působili v hospicech matky Terezy, myli injekční stříkačky pod indickou vodou (a tu znám, byl jsem v Indii dvakrát!) a znovu a znovu používali. Za peníze, které Tereza dostala za Nobelovu cenu, mohly být použity jednorázové jehly.

A když už jsme u Boha, neodpustím si drobnost - přečtěte si, prosím, moji knihu "A kde byl Bůh...", ještě by mohlo být na pultech knihkupectví její druhé vydání. Tam najdete můj postoj k umírání a utrpení.

1 0
možnosti
MK

Natočit jde ledacos, stejně jako interpretovat. To, že si někdo vyloží slova Matky Terezy po svém neznamená, že jsou pravdivá. Jako křesťan vidím význam jinde, než ten dokumentarista a nejsem sám. V tomto se neliším od evangelíků, kteří ač ne katolíci vnímaní smysl jejich slov stejně.

Není pravdou, že může křtít pouze kněz. V ohrožení života může křtít i ten kdo není ani věřící, protože důležitá je touha křtěného.

A k vaší knize. Nemusím si jí kupovat. My máme něco, čemu se říká teodicea.

Byli tam lékaři ano? Byli, byli a byli a mnohdy ani ne. Další lékaři mluví jinak Nejde o to kdo co mluví, hlavně, když je rozpor, ale co skutečně za člověkem zůstane a za Matkou Terezou zůstali desítky tisíc lidí, kterým pomohla v jejich posledních dnech, kdy nikdo jiný se o ně postaral. Mluvíte o penězích co Matka Tereza dostala. Podívejte se na velikost její kongregace a o kolík desítek tisíc lidí na světě se stará a pak uvidíte kolik to je ve skutečnosti na jednoho člověka.

Víte, Anděl z Kalkaty jí nezačali říkat křesťané, ale lidé kteří jí znali. Ti chudí muslimové a hinduisté. Ti znali nejlépe její práci a přínos

2 0
možnosti
RJ

No, já nevím... jsem sice vlažný katolík, ale ta paní mi nebyla nikdy sympatická. Svatou si představuji úplně jinak - třebas naše Anežka nebo Zdislava, to byly osobnosti...

0 0
možnosti
PS

Byť každá z uvedených žila v jiné době, vždy skutky přesvědčují. Takže srovnejte skutky, nikoliv sympatie.R^

0 0
možnosti
Foto

Tato slabá žena, Matka Tereza", musela být ve skutečnost velmi silná... Díky za článek...R^V

1 0
možnosti
MV

fajnove napsany. ja jako ateista to mam vlastne podobne... ano, MT svatorecit, protoze zkratka delala neco HODNE navic a tak nejak PRIROZENE... a jestli lecila nebo nelecila posuzovat nemuzu, nebyl jsem tam. tak to mam ja.

2 0
možnosti
JH

Dáši, ten blog není ani tak o M.T., ale o tobě a tvém srdci. V Děkuji za toleranci a za to, že jdeš po podstatě a tím je lidskost. I když ji každý může pojímat po svém.

4 0
možnosti
DV

D14a43v92i26d 19V78l39k

5. 9. 2016 14:59

Moc hezký blog.Ten půjde na titulkuR^

2 0
možnosti
VF

Mám obavy, že se na titulku nedostane. I když já bych ho tam také rád viděl.

1 0
možnosti
JJ

Ono to má trochu trhliny. Podotýkám, že ani moje církev nezná kněze, svaté či podobné věci.

Matka Tereza sice chodila do slumů, ale neléčila, jen pozorovala chudé, jak umírají, kochala se jejich utrpením a hlavně je masově křtila v okamžicích, kdy se už tomu nemohli bránit.

Matka Tereza dostávala obrovské částky, včetně peněz z Nobelovy ceny míru. Ale nikde nikdo nezaznamenal, že by se zlomek z nich dostal v podobě léků, hygienických potřeb atd. k těm, kteří to potřebovali.

A hlavně, když matka Tereza sama onemocněla, léčila se v nejlepších a také nejdražších nemocnicích světa.

Ale hlavně, že má Církev Svatá tak narychlo (jak to ve své krizi jistě potřebuje) další svatou. Stačí si přiložit obrázek kohokoliv na místo, kde vám bují rakovina, a ejhle, jste uzdraven. A ten, kdo je na fotce, se ihned stane svatým. Jak prostoduché...

6 1
možnosti
PU

P16e18t87r 84U30h38e82r

5. 9. 2016 14:16

Další z těch co všechno ví, vše by dělali líp a přitom nedělají nic.

1 2
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS