Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

Nejkrásnější čas v životě byl ten strávený s mými dětmi, když byly malé. Užívejte ho, vrátí se až s vnoučaty. :-)

1 0
možnosti
DS

užívám, plnými doušky... ačkoliv já jsem taková dvougenerační matka (rozdíl mezi syny je 20 let), tak počítám, že to budu mít "z jedné vody načisto" ;-D. Což je prima, není nad dětská objetí a nepředstírané city a emoce... a je fuk, jestli říkají "mami" nebo "babi".

3 0
možnosti
JR

J39a13r30a 50R55a93n90k

18. 9. 2016 19:21

;-)VR^Svet je nadherny a je na nas, abysme si ho takovy udrzeli! Tak se snazim a veverka, ktera mi vyhravbava kazdou noc begoine, dnes rano sedela v "live trap" - zakoupila jsem klicku, kde jim dam susenku s oriskovym maslem a holky se chytnou, jen si cestou na golfove hriste, kam je vzdy odvazim stezovala, ze to nebyla ona, ale myval, tak holt zakoupim klicku vetsi.....

Ale svet je nadherny, nici nam ho pouze par spatnych politiku, ale par z nich uz vekove snad brzy skonci, nejhorsi je ten vsemi mastmi mazany a dabelsky dobre trenovany - ve vsem, tady amforu, tamhle uci letat husy....;-)

1 0
možnosti
DV

D14a10v20i71d 73V98l56k

18. 9. 2016 13:15

Víš je moc fajn si přečíst, že svět je v pořádku.Děkuji za maminkovské pohlazení.:-)V:-)

1 0
možnosti
DS

děkuju Davi. Však Ty taky umíš....duši pohladit.i bránici polechtat. Na vlně tatínkovské, chlapské i "podnikatelské" :-)

1 0
možnosti
DS

děkuji, paní Foltýnová :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 334
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1785x
Jsem máma 3 dětí dvou generací. Chci psát o všem, co mne přiměje k zamyšlení, nadchne či rozhořčí. Jsem učitelka i věčný student. Miluji svou rodinu.