Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dáši, proč prostě nepřiznáš, že se ti zapalujou lejtka? :-)

Jsi borec!

0 0
možnosti

Jari, kdyby jen lejtka;-D... já jsem Ti zapálená (předtím než vyběhnu) a rozpálená (po doběhu) úplně celá. A moc a moc děkuji za uznání :-)

0 0
možnosti
Foto

Dášo, počkejte, až za rok za dva poběžíte s panem Stárkem a dáte mu na kilák třeba půl minuty......to bude ta pravá rozkoš....

Jinak R^

0 0
možnosti

děkuji, Tomáši. No to bude :-)

1 0
možnosti
Foto

R^Já mám už zimní pauzu, na ulicích bych si definitivně oddělala kolena a do lesejka se potmě přece jen bojím.;-)

1 0
možnosti

Já tedy do lesejka chodím, ale se světýlkem a snažím se aspoň vybýhat za denního světla. Ale po asfaltu (městem) bych taky nerada běhala. Však on přijde čas, Klári, a zase vyběhnete :-)

1 0
možnosti

D12a32v12i78d 74V42l52k

14. 10. 2016 15:57

Já si tě Dášo strašně vážím. Mě totiž běhání vysílá úplně jiné signály. Třeba :

Absolutní nedostatek kyslíku v plících zastav a pak levé koleno v háji zastav a endorfíny nikde. Ale až budeš zase úplně nejkrásnější, tak ti budu závidět to je fakt.

A deset kiláků dáš jo? To jsi teda gerojka holkaR^!!

0 0
možnosti

Davi, už i 11,4 (dneska) :-). No ale to mám, nebo spíše mívala jsem, na začátku taky (mám taky nadváhu, blbé kyčle, kolena a výhřezy plotýnek a jako dítě jsem bývala astmatik. Jo a taky mám vysoký tlak ;-D). Já mám právě manžela jako katalyzátor mého nadšení, pořád hlídá, abych to nepřepálila, abych fakt ten day off relaxovala a abych v dny D opravdu vyběhla. Krotí moje nadšení a chválí mě i za mé (ne)výkony. Takže tak. A Ty pořád chodíš s hůlkama? S těma jsem totiž na začátku chodila taky

0 0
možnosti
Foto

...a měsíček vstoupil na nebeskou báň a podíval se na maličkou vílu a povzdechnul si: zas jedna uběhaná;-)

tak se Dášo, držR^... já jsem na to nějaká líná... já holt kolování

3 0
možnosti

D84a28v78i71d 62V78l90k

14. 10. 2016 15:58

Já holt gaučing;-)

2 0
možnosti

Dášo, běhej pomalu, nezapomeň! :-)

3 0
možnosti

Zuzi, já to jinak neumím. Až ze mne spadne (pohybem vytřesu a správně vyjím) ta kila navíc, pak snad... zatím mám aspoň čas se rozhlížet :-)

1 0
možnosti
Foto

R^Dášo, seš dobrá a máš pevnou vůli...na rozdíl ode mne;-)

2 0
možnosti

děkuju, Jituš... no já musím, ještě hodně naběhat vedle a spolu s tím naším Cipískem ::-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 334
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1785x
Jsem máma 3 dětí dvou generací. Chci psát o všem, co mne přiměje k zamyšlení, nadchne či rozhořčí. Jsem učitelka i věčný student. Miluji svou rodinu.