Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P38e25t71r 33Ř51e46h19a

11. 3. 2017 7:42

Nedávno jsem si na vás vzpomněl a říkal si jestli ještě běháte A Vy nejen běháte ale dokonce závodíte Držím palce Moc A ta věta mě rozesmála Takovou kadenci a lehkostí mi tančí maximálně prsty po klávesnici :-):-):-)

1 0
možnosti
DS

děkuji moc, Petře. A jak se daří Vám? Budu moc ráda za každou zprávičku o Vás, at už jako blog anebo na email :-)

1 0
možnosti
Foto

R^Jo, závodní atmosféra dokáže strhnout.;-):-)

0 0
možnosti
DS

samotnou mě to překvapilo, Klári. Děkuju za návštěvu :-)

1 0
možnosti
Foto

Jste borkyně, máte můj obdiv! Gratuluju k vítězství sama nad sebou.R^:-):-):-)

0 0
možnosti
DS

Děkuji Vám, Pavli. No snažím se :-)

0 0
možnosti
Foto

J31a95n47a 83M71a55j43o84v89á

10. 3. 2017 12:08

Mám z Tebe i za Tebe radost :-)

1 0
možnosti
Foto

Fandím a přeji hodně sil. Jen to chce starat se dobře o klouby. Přecijen, silnice se s nimi příliš nepáře. Určitě jako inspirace pro ostatní, kteří se chtějí do něčeho podobného pustit. R^

2 0
možnosti
DS

děkuji, Ilčo. Určitě budu, doteď to nešlo, kojila jsem a většina preparátů na podporu kloubů prý přechází do MM. Po silnici běhám v podstatě jen při závodech (a i to byla taková ta parková šotolina) a během posledních zimních ledem zasklených týdnů. Jiank většinou v nedalekém lesoparku po mechu a lesních cestách. Navíc s ohledem na svou stále ještě nadváhu běhám zvolna, "na tepovku". Ale určitě si vezmu Vaše doporučení k srdci a něco vymyslím. Hezký den přeju:-)

0 0
možnosti
MV
Foto

Maminko, přeji TI, aby TĚ ten ZÁVODNÍ BĚHAVÝ DUCH NEOPUSTIL!!;-DR^R^

1 0
možnosti
Foto

Gratuluji /k článku i doběhu/. R^:-)

1 0
možnosti
DS

děkuji Vám, Tomáši :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 334
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1785x
Jsem máma 3 dětí dvou generací. Chci psát o všem, co mne přiměje k zamyšlení, nadchne či rozhořčí. Jsem učitelka i věčný student. Miluji svou rodinu.