Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak se mi to, Dášo, líbí. Přeji brzký stav zcela zdravé osoby!!Dagmarfotka mi připomíná jednu učitelku z páté třídy, my kluci jsme z té holky byli PAFR^:-)

0 0
možnosti

Děkuji, Horste. Mně se moc líbí Tvůj výraz "Dagmarfotka" :-). Hezký den přeji :-)

0 0
možnosti

i kdybys byla jako ripa...pocasi je gaucovy, malo platny! tak vydrz a lez a jen tak prijemne oplenduj - to se obcas lidem hodi, Daso

fajnovou nedeli preju

0 0
možnosti

pravdu díš, Marku... a děkuji :-)

0 0
možnosti

D98a32v50i84d 85V65l44k

22. 4. 2017 22:26

to je hodnej chlap toho se drž!

1 0
možnosti

;-) to určitě budu:-), děkuji, Davide

0 0
možnosti
Foto

Takže nakonec není deštivé počasí úplně na škodu.:-) Hezky si užijte péči "správce pivovaru", brzy se uzdravte a hurá ven. Snad nás čekají i nedeštivé dny.R^

2 0
možnosti

Pavli, děkuji Vám. Já v to také doufám, juž jsem v půlce balíčku atb. To by bylo, aby dobře nebylo :-)

0 0
možnosti
Foto

Přeji rychlé uzdravení a dobrou úrodu....:-)

2 0
možnosti

R^ Cítím to naprosto stejně. A srovnání s péčí "správce pivovaru" čtu poprvé a sedí!

2 0
možnosti

no mně se vybavilo Francinovo "má milá je lazar", ale nechtěla jsem to manželovi vkládat do úst :-). Děkuji za návštěvu :-):-)

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS