Diskuse

A když ostatní skočí z mostu, skočíš taky?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DV

D30a28v22i60d 54V49l27k

10. 5. 2017 17:37

R^R^rozhodně karma

2 0
možnosti
SH

R^Dášo, ano, cítím to zcela stejně. To, že poukazuji ( čert vem jestli právem), že ostatní jsou horší, ještě neznamená, že já jsem dobrý! Mě tato hláška, viz: - všichni tam chodí, jen já ne -, štvala odjakživa. A úsloví: všem se to líbí, jen tobě ne - nejen, že nesnáším, ale děsí mne. Jak říkám já, když se to líbí všem, garantuji vám, že mně se to líbit nebude.

2 0
možnosti
MB

Mate samozrejme pravdu, jenomze o tu priznivcum - v tomto pripade Babise - dotycnym vubec nejde ... tem je dobry jakykoliv argument na omluvu jejich favorita

0 0
možnosti
JZ

Jenom proto, že nikdo jiný neskáče z mostu, ty taky neskočíš?

0 0
možnosti
SH

Ale o tom to přece není. Dle mého, je to o tom: jeslti skočíš, jen proto, že skáčou všichni?

0 0
možnosti
Foto

R^stádní síla je neúprosnáR^

1 0
možnosti
Foto

Ta hláška o skákání z mostu mě v dětství štvala. Rodiče a další dospělí si očividně neuvědomovali, že zatímco skokem z mostu se můžu nebezpečně zranit nebo i zabít, tak tím, co jsem chtěl dělat stejně jako ostatní, mi nic podobného nehrozí. A proto se této hlášce o skákání z mostu, okna nebo do studny, při komunikaci se svými dětmi vyhýbám. :-)

1 0
možnosti