Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak tedy běhu zdar, báječné borkyně a borci!R^:-):-)

2 0
možnosti
JS

Vsuper reportáž, Dáši o tom, co by mělo být normálně vidět a slyšet místo samých katastrof R^

1 0
možnosti
RJ

Byla to bajecna akce bajecnych lidicek, zit z ni budu jeste dlouho a uz se tesim na dalsi rocnik :-) Pokud bude opet po Teriberu silenstvi, tak budu opet za sneka, ale usmivat se budu minimalne jako letos, mozna i vice R^V :-)

1 0
možnosti
DS

Mám to stejně, Radu. Ač jsem si tam přiživila nějakou chřipku /předtím jsem chraptěla, teď, k radosti rodiny nemluvím vůbec/, ač mě bolí celý člověk (ze chřipky ne z té akce), mám pořád přilepený úsměv, jak si přehrávám jednotlivé scénky :-)

0 0
možnosti
Foto

Super.... dobrá akce.

2 0
možnosti
ZS

R^karma za báječný běh V

2 0
možnosti
DS

karma, Zuzi. Skoda, že to máš tak z ruky, bylo by prima Tě tam mít :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 334
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1785x
Jsem máma 3 dětí dvou generací. Chci psát o všem, co mne přiměje k zamyšlení, nadchne či rozhořčí. Jsem učitelka i věčný student. Miluji svou rodinu.