Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P28e26t88r 44Ř33e56h15a

8. 4. 2018 10:27

Příjemné čtení :-) Děkuji

1 0
možnosti
DS

Jé, dobrý den, Petře :-)

0 0
možnosti
Foto

ty dětské brepty stojí za to zaznamenatR^;-D

1 0
možnosti
DS

přesně... ať je na co vzpomínat, až to bude otlemený puberťák ;-D

0 0
možnosti
Foto

Vítej zpátky na blogu, Dášo. R^

3 0
možnosti
DS

Děkuji, Tome, už se mi také stýskalo... po psaní i po vás všech:-)

2 0
možnosti
Foto

Jen si pěkně užívejte :-). R^R^

1 0
možnosti
DS

A to my si užíváme, co se do nás vejde, Jani:-)

1 0
možnosti
DV

D20a44v65i61d 13V60l22k

7. 4. 2018 15:53

To je tak hezký , jak ho máš mamko ráda. Uplně to z toho leze.

1 0
možnosti
DS

jé, děkuji, Davi. Tak to víš...

1 0
možnosti
Foto

Po těchto hláškách malých dětí se mi stýská. Např.: stojíme takhle ve frontě u kasy, holčičky se nudí a dotírají, kdy už půjdeme pryč, já na to: "Až na nás přijde řada". Chvilku je ticho, ale pak jim to nedá: "A kdy už konečně přijde ta žába?";-D

Hm, to už je tak strašně dávno.

Užívej si krásné jaro, Dášo!:-):-):-)

1 0
možnosti
DS

děkuji, Pavli, přesně. Já si to teď užívám dvojnásob, protože spolu s užíváním si s Pájou zažívám i dejavu...Také si užívej jaro a kvapem se blížící prázdniny :-)

1 0
možnosti
DS

No to tedy, občas si přijdu jako pozvolna vařená žába ;-D. A to je teprve na odstrkovadle a čeká mne kolo :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 334
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1785x
Jsem máma 3 dětí dvou generací. Chci psát o všem, co mne přiměje k zamyšlení, nadchne či rozhořčí. Jsem učitelka i věčný student. Miluji svou rodinu.