Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^já slavím oboje-MDŽ i den matek-ale nemile mě zaskočilo jak málo mužů zde na blogu věnovalo tomuto svátku pozornost-jakoby si to mateřství nezasloužilo-hlavně že se církev chystá zakázat potraty a tím ženám znemožnit svobodně rozhodnout, zda se matkou chtějí či nechtějí stát

vám samozřejmě karma:-)

1 0
možnosti
Foto

Blahopřeji Vám, i když jsem trošku skeptická. Mám totiž o hodně moc mladšího brášku, (všichni jsme ho jako dítě obletovali), ale v době jeho dospívání jsme si "užili" - hlavně naši staří rodiče... Velký generační rozdíl se projeví až později...(I když dnes je z něho solidní, vzdělaný, pracovitý a zodpovědný muž a otec rodiny). Hodně štěstí. R^

1 0
možnosti
Foto

Upřesním to. .. :-) Nejen oni s ním, ale i on s nimi. Přestávali mu rozumět a komunikace s ním byla na mně, o 17 let starší sestře... Časem se to ale díkybohu všechno srovnalo. ;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Užívej si to Dášo....je to fajn pocit. R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 334
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1785x
Jsem máma 3 dětí dvou generací. Chci psát o všem, co mne přiměje k zamyšlení, nadchne či rozhořčí. Jsem učitelka i věčný student. Miluji svou rodinu.