Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

K uvedenému je nutno podotknout jen drobnou poznámku, že o zhrubění mravů a všeobecnou otupenost se zasloužili ti, kteří mají být naopak velmi důslední stran plnění zákonů. Každý si jistě dosadí správná jména.

Karma.

2 0
možnosti
DS

Smutný souhlas, Tomáši. Děkuji

0 0
možnosti
Foto

J24a56n62a 85M80a83j91o68v95á

30. 7. 2018 20:21

Zdá se mi, že všem nám chybí ty tolik vysmívané základy filozofie. Pamatuji si jednu ze svých přednášek, možná to býl úvod do etiky, kde nám přednášející připomněl, že jedním ze základních životních pravidel současnosti je "Využít právní lagunu (tj. mezeru v zákonech) ve svůj neprospěch.".

Chybí nám ve společnosti ta kultivovanost, vnitřní "střelka slušnosti" v každém z nás.

0 0
možnosti
DS

Jani, lépe bych to nenapsala, děkujiR^

1 0
možnosti
Foto

R^vidím to stejně-lidé jsou už tak rezignovaní že je jim to snad jedno:-/

0 0
možnosti
DS

děkuji, také se obávám ;-(

0 0
možnosti
MB

Jasne a strucne shrnuto, karma bez diskuse. R^ Ale smutna.

1 0
možnosti
DS

děkuji, pana Bartoši

0 0
možnosti
Foto

Myslím, že tu pokřivenost a prolhanost vidí spousta lidí, ale neví, co s tím mohou udělat. Jít do ulic a demonstrovat? To bohužel nepomáhá. Nevolit ty, co tak rádi ohýbají zákon? Já je nevolila. Ale kdo tedy? Slepí a hluší?;-(

Cítím podobnou bezmoc jako ty.R^

3 0
možnosti
DS

Přesně, Pavli... ta bezmoc je děsná

0 0
možnosti
BD

autorka je učitelka a tam to funguje dost odlišně.Kdo nevěří ve "vyšší"spravdlenost je otrokem a nikdy se z toho nemůže dostat. Učitelé jsou většinou ti celoživotní otroci svého povolání a zcela určitě ho i milují. Ale i otrok asi mnohdy miloval svého pána i když ho mohl kdykoliv zabít. Vše je realtivní.

0 0
možnosti
DS

Já Vás, pane Dvořáku, nejspíše zklamu. Učitelkou se stanu až od letošního srpna, do té doby jsem učila (angličtinu) pro různé subjekty, někdy z pozice OSVČ a jindy zaměstnance. Nikdy jsem tudíž nebyla ničí (ani ničeho) otrokem. Jsem hodně hrdá na to, že mám svůj vlastní rozum, věřím v jednoduché, nyní dosti lidmi opomíjené principy a jsem ještě více hrdá na své dospělé děti, které se jimi taktéž řídí. Přeji Vám pěkný den

1 0
možnosti
Foto

R^Kdyz zacne smrdet rybi hlava, zbytek si rekne, ze muze smrdet take. Bohuzel prirozeny respekt k zakonem se vytraci, protoze je necti ti nejvyssi a tez protoze vymahatelnost prava je mizerna:-(

2 0
možnosti
DS
Foto

Máte naprostou pravdu, paní Dášo, karma.

3 0
možnosti
DS

děkuji, paní Marie :-)

0 0
možnosti
PB

P52e22t38r 35B96u72r57i93a90n

30. 7. 2018 14:23

Souhlas, karma. Taky je pikantní obhajoba Babišovo Čapáku, že slouží lidem a tudíž těch 50 míčů nebylo ukradeno. A když bylo pochybně získáno, tak se podívejme na OKD a co je proti tomu pár drobných milionů, že?

Otřesné právní povědomí některých lidí.

7 0
možnosti
DS

No přesně, pane Buriane. Děkuji za návštěvu

0 0
možnosti

Máte plnou podporu!!!!!!!!!

1 0
možnosti
  • Počet článků 334
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1785x
Jsem máma 3 dětí dvou generací. Chci psát o všem, co mne přiměje k zamyšlení, nadchne či rozhořčí. Jsem učitelka i věčný student. Miluji svou rodinu.