Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dášeno, pokud bych věděl, že Tě budu mít za paní učitelku, okamžitě bych se vrátil do školy...

3 1
možnosti
Foto

Co není, může být. Stačí si školu pod názvem pro starší a pokročile založit a Dášenku si pozvat jako paní učitelku. Škola bude mít zcela určitě největší počet žáků v republice.

0 0
možnosti
VH

Skvělé a zároveň smutné... :-(

1 0
možnosti
Foto

Teď jsem to dočetl. A karma. Chtěl jsem něco podobného napsat zítra, ale už nemusím. Slyšel jsem totiž v rádiu, že nějaká skupina lidí, kteří zaplatili byt nějakému advokátovi na převod (tedy chtěli mít jistotu, že o peníze nepřijdou(, tak tenhle vykutálený advokát obral ty lidi dohromady o 66 miliónů korun. Lidé ještě museli doplatit daň za převod nemovitostí, za které nedostali zaplaceno.

Prosili o odpuštění této daně a pan Babiš na ně udělal dlouhý nos.

Vysvětlení: jsou málo vidět, proto utřou, Ti z H systému, kteří to mohli tušit a kašlali na to - jsou vidět, dají se na nich vytřískat volební preference - takže o noc nepřijdou.

Máš pravdu a karmu, ale je to všechno pěkná levárna.

11 0
možnosti
DS

to jsem také četla, Tomáši, mám na to ve článku odkaz. O té povinnosti doplatit daň za převod nemovitostí a "dlouhém nosu" Babišově, už jsem nedostudovala. Jak píšeš... je mi z toho smutno a ještě smutněji z toho, že to spousta lidí nevidí a další nedbá, ač vidí ;-(. Děkuji za karmu i komentář

3 0
možnosti
Foto

Jsem ráda, paní Dášo, že jste na titulce. Váš článek je parádní.:-)R^

2 0
možnosti
DS
Foto

Paní si snad myslí, že žije ve státě se spravedlivými zákony a funkčním soudním systémem. Zřejmě má informace z toho,co se píše na krabicích od mléka. Přeji jí aby se nikdy s tímto systémem nemusela opravdu na tvrdo popasovat. Z její naivity by se asi rychle probrala ....

3 0
možnosti
DS

Děkuji, pane Hušáku. Snažím se, abych se se systémem nemusela popasovat, ale naivní, to opravdu nejsem.

2 0
možnosti
DV

D35a88v22i80d 52V91l37k

1. 8. 2018 17:54

Děkuji :-)srovnám li s Nožičkou. Tohle je kvalita!

7 0
možnosti
  • Počet článků 334
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1785x
Jsem máma 3 dětí dvou generací. Chci psát o všem, co mne přiměje k zamyšlení, nadchne či rozhořčí. Jsem učitelka i věčný student. Miluji svou rodinu.