Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Cituji Vás: "Jsem rozhořčená a rozzlobená. Stydím se za nás, stydím se za své spoluobčany."

Já bych Vás požádal, abyste se za mě nestyděla. Vyškrtněte si mě ze svého seznamu. Kdo má stejný pocit jako já, dejte třeba plus.

7 0
možnosti
FN

To už je podruhé během krátké doby, co čtu váš blog,,, a musím říct, že je ve vás hrozná zloba,,, vůči každému s jiným názorem na politiku, vůči odpůrcům imigrace... Víte, ti, co podporují imigraci často hovoří o tom, že lidé nemají zevšeobecňovat, nemají všechny muslimy házet do jednoho pytle... Určitě máte stejný názor.

Tak prosím, nezevšeobecňujte chování nás lidí z ČR, nejsme všichni stejní.

6 0
možnosti
ZO

Já mám dvě opačné zkušenosti z Moravy. V trolejbusu tři mladíci podle pokynů záchranné služby prováděli masáž srdce zkolabovanému muži až do příjezdu sanitky. A v druhém případě v lese lidé zavolali sanitku cizímu muži s infarktem a jeden ještě na kole jel sanitce naproti na silnici, aby neztrácela čas hledánim správné polni cesty. Takže neponižujte vlastní lidi kvůli cizím.

7 0
možnosti
PS

P55e84t21r 67S94o25k28o77l

5. 8. 2018 2:55

Otevřu skříň...šup, vyskočí z ní muslimský imigrant. Nabourám si auto...co by za takové auto dal muslimský imigrant. Nedojím oběd...imigrant by byl rád za každé sousto, doma nemá. Lojza nezavolal sanitku, vezmeme za trest dvacet imigrantů, co dvacet...rovnou stovku!

6 0
možnosti
TP

Já si to tedy nemyslím. Pro mě ta největší hodnota, kterou si chci chránit před imigranty je zdravý rozum!

2 0
možnosti
Foto

Neskutečný nesmysl.

1 0
možnosti

Nezlobte se na mě, ale co jste napsala, je absolutní nesmysl. Píšu tvrdě, jelikož vy píšete, že mnou opovrhujete a na hrubý pytel patří hrubá záplata (byť jste dáma). To, co popisujete jako jakási negativa naší kultury, je všelidské, jmenuje se to "efekt přihlížejícího" a je to psychologická zákonitost, dokumentovaná (i experimentálně) po celém světě. Dávat to jakkoli do souvislosti s migrací a stavět na tom odpor vůči vlastním spoluobčanům - tam není žádný kauzální ani jiný vztah, jde o dvě absolutně odlišná témata. Já vím, že "sluníčkáři" mají s aristotelskou logikou nějaké nevyřízené účty, protože jí odmítají tak nějak z principu... Ale Váš text, to je opravdu extrém.

9 1
možnosti
JK

J17a32n 38K74o88v80á50ř

4. 8. 2018 23:46

Jak víte, že lidé, kteří procházeli kolem, nebyli zrovna ti, kteří vítají radši uprchlíky, než aby pomohli spoluobčanům?

7 0
možnosti
JK

J66o41s27e63f 95K62l65a54t

4. 8. 2018 22:37

Možná jste tam zapomněla zakomponovat zlého Trumpa

4 0
možnosti
LH

Proč do toho tahá migráčky? Co je to za ubohost? Ty hodnoty..větší blábol jsem dlouho nečetl. To i ert a aba a aha alespoň pobavíRv

3 0
možnosti
  • Počet článků 334
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1785x
Jsem máma 3 dětí dvou generací. Chci psát o všem, co mne přiměje k zamyšlení, nadchne či rozhořčí. Jsem učitelka i věčný student. Miluji svou rodinu.