Diskuse

Léta v Letech

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hodně milé vzpomínáníR^ Někdy se minulost krásně navrství a my ji můžeme mnout mezi prsty jako balíček karet. Ale je to hra jen pro jednoho a není při ní tudíž vítěze. Naštěstí. Jde opravdu jen o hru.:-)

1 0
možnosti

Krásné, děkuji Vám, Zdeni:-)

0 0
možnosti
Foto

Článek z lesklých kamínků pokladů v mysli uschovaných. Díky. Je půvabný.

(Mimochodem, číst o jídle s čerstvě staženými kalorickými tabulkami v mobilu je poněkud masochistické....nové brambory...podmáslí...:-))

2 0
možnosti

Jani a co teprve ty buchty, kde bývalo všechno pravé, plnotučné, maštěné a slazené. A co byla babiččina specialita, to byly palačinky z kyselého mléka po bouřce. To už neuděláš, tedy pokud nemáš vlastní krávu :-)

1 0
možnosti
Foto

Nedávno jsem se hrabal ve své pozůstalosti a našel spoustu krásných fotek z dob mých 16-21 let. Je to pryč a je to dobře, protože každá doba má něco nového a žít z toho co bylo se nedá. Nelituji ničeho, to co jsem prožil, je fajn a tak nějak se těším na další dobrodružství zvané život.

2 0
možnosti

však já taky, Tomáši. Momentálně prožívám nejkrásnější období svého života. Mám vedle sebe úžasného chlapa, o kterého se můžu opřít a on stejnou důvěru popřává i mně. Mám skvělé děti, které mi a svým tatínkům dělají jen radost. A velkou rodinu. Jen léto je doba, kdy ti, kteří už nejsou s námi, buď měli narozeniny anebo zemřeli. Navíc, jak si tak zvelebujeme tu naši zahradu, chápu konečně své prarodiče, že se jim z té jejich příliš nechtělo. A když, tak nikdy na moc dlouho.. A těším se na každé další ráno:-) A z těch jejich moudrostí a krásy čerpám doposud. Taky možná, jak ty světakrásy mám možnost zase sledovat dětskýma očima našeho benjamínka... tak proto to dneska vykrystalizovalo do dvou vzpomínkových letních blogů :-). Měj a mějte se primaR^

1 0
možnosti
Foto

R^A hromadná alergie na ovocnou zmrzlinu. A bába H., která nás oslovovala "děti" až do maturity. A výlety do města na nákupy, kdy nikdy nemohli jet všichni. Jen nevím, proč se ostatní mohli střídat a já ostrouhala vždycky...

2 0
možnosti

jejdy, proč tě vynechávali? Jak alergie na zmrzlinu? To se u vás projevilo anebo to měl být důvod, proč vám jí nekupovali?

0 0
možnosti
Foto

Dášo, v Řevnicích jsem párkrát také trávila prázdniny (a ve vedlejších Dobřichovicích. Ten tetin barák pokaždé z vlaku vidím, u kolejí jsem trávila spoustu času (seděla jsem u závor, na takovém betonovém valu a počítala, kolik projelo vlaků, kolik měli vagónů atd..) anebo se koupala v Berounce, která byla hned za přejezdem.:-)

2 0
možnosti

jojo, je tam krásně, už se těším,až to tam projedeme na kolech a doufám, že i po vodě :-)

1 0
možnosti

Krásné vzpomínání...

2 0
možnosti

děkuji, dneska mám nějak nostalgickou :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 334
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1785x
Jsem máma 3 dětí dvou generací. Chci psát o všem, co mne přiměje k zamyšlení, nadchne či rozhořčí. Jsem učitelka i věčný student. Miluji svou rodinu.