Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

Asi se spatne modlite. V Bavorsku a Rakousku maji snehu vic nez dost. Zrejme proto, ze v nedeli chodi do kostela. ;-D

0 0
možnosti
DS
LB

Na Hojné Vodě v Novohradských horách bývala veřejná telef. stanice v chaloupce, kde se peníze za hovor dávaly do německé válečné kasičky Winterhilfe, která tam určitě zůstala po původních obyvatelích. Našim klukům jsme pak museli vysvětlit, co to byla "zimní pomoc".

To se ještě telefonovalo na tzv. výzvu. Už jsem na to téměř zapomněla.

0 0
možnosti
DS

Tyjo... moji rodiče mimochodem bydlí v chaloupce také po Němcích. Oni ji tedy mají už od českých majitelů, ale potomci těch původních se tam dokonce byli podívat a plakali dojetím, když jim maminka předávala nějaké maličkosti, které během života objevili... tu v rumu, tu na půdě, tu ve sklepě. A moc děkovali rodičům, že se o domeček tak krásně starají. R^

0 0
možnosti
Foto

Stalo se v dobách, kdy ještě dokázalo napadnout dost sněhu. Ale dobrý drama teda!8-o Připomněla jsi mi veřejný telefon u babičky na vsi, jehož obsluha byla ochotná dojít vyřídit pouze zprávy o úmrtí.

2 0
možnosti
DS

no kdyby se bývalo dalo dovolat těm sousedů našich, tak by to bylo vyřízeno v pár minutách. Neměli sice veřejnou stanici, ale fungovali tak, měli telefon jako první a dlouho jediní po hospodě a poště. No drámo to tehdy bylo. Dneska je za to na co vzpomínat. Vybavilo se mi to, když kdosi zatracoval pokrok a mobily. Děkuji, KláriV

2 0
možnosti
Foto

Tak to byla akce tedy :-). I s andělem :-) třeba to tady čte :-)

1 0
možnosti
DS

děkuji, Jani, také si říkám, že by třeba mohl... kéž by

0 0
možnosti
Foto

Já Ti řeknu, kdo to byl. Anděl. Nenajdeš ho, není z tohoto světa. On Ti prostě přišel na pomoc.

Znáš povídku od Exupéryho? Jmenuje se tuším Letec nebo tak nějak. Měl to podobné, jako Ty. R^

1 0
možnosti
DS

že? Mně to tak také přišlo, Tomáši. Povídku znám jen z poslechu, tuším jsem ji slyšela kdysi v rádiu, ale přečíst si ji musím...děkuji mocR^

0 0
možnosti
Foto

Moc hezky napsáno,Dášo.:-)R^ Tedy to byl nervydrásající výlet. Uf!

1 0
možnosti
DS

děkuji, Šári... no však jsme si připadali jako pionýři ;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 334
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1785x
Jsem máma 3 dětí dvou generací. Chci psát o všem, co mne přiměje k zamyšlení, nadchne či rozhořčí. Jsem učitelka i věčný student. Miluji svou rodinu.