Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Za to, co jsme nedokázali, nemůžeme, co se podařilo, je jen naše zásluha.

A když jsem přistižen při lži, řeknu, že mě argumenty protistrany nezajímají.

.

Opravdu to včera byla síla, z toho prolhaného mekoty se mi otevírala kudla v kapse a obdivoval jsem Moravce, že se nenechal rozhodit.

3 1
možnosti
Foto

Stačilo mi vidět kousek té debaty. Bohatě stačilo. Dík za výstižný článek

5 0
možnosti

Ještě jste z těch keců zapomněla poznamenat, že Řebíček byl vlastně darebákem, když postavil hodně dálnic - vždyť to stavěly jeho firmy! (což je ovšem pravda). Jen nám ten génius neřekl, jak to zařídil, když se přece nic nedá stihnout za pět a půl roku (natož za dva a půl, kteřé měl Řebíček).

5 0
možnosti

Babiš se, když je v úzkých, odkope pokaždé tak,, že míchá češtinu se slovenština. A včera tej slovenciny bolo neurekom...

5 0
možnosti

Babišovy údaje o výstavbě dálnic musí být prostě správné, protože on osobně přeci postavil dálnici D1 do Brna. (jen netuším po jaké dálnici jsem to tedy jezdil do Brna už za komunistů - asi se mi to jen zdálo)

4 1
možnosti
Foto

On osobně udělal úplně všechno, vůbec nechápu, jak jste doteď žil. ;-D

3 1
možnosti

Současný Byzantsko - Oligarší model - aktérům svědčí! Miloš s Andrejem si vedou udatně.To , co se evidentně nedaří - výstavba dálnic - se vlastně daří a to zbylé se taky podaří! Naprosto se zde hodí bonmoty z filmu = O tom,co se to krásné - rozhodujeme my! V naší zemi - i nemožné je možné ! (Černí baroni + Bílá paní).A stavbařům na D 1 - Samozřejmě suché boty ! ... :-)

3 1
možnosti
Foto

I59v45a38n 29M19a65r93e56k

6. 1. 2019 20:22

Otázkou je, jestli byl V.Moravec tak agilní i za minulých vlád, a šel vždy nekompromisně do detailu a na podstatu věci?

Jinak ta "moskytiéra", kterou byli debatující v OVM obklopeni byla opravdu bez chyby.R^8-o

3 6
možnosti

Já bych ten článek nazval rozhodně jinak, to by se mělo jmenovat spíš "Moje velké psychické problémy s premiérem":-)

8 3
možnosti
Foto

Ono je to opravdu těžké, nechat se zavřít do klece se šelmou, a chtít vystupovat coby její krotitel;-)

3 1
možnosti
Foto

Nesleduji ho. Ten člověk je od doby, kdy zatáhl do svých hnusných kšeftů své nemocné děti, zcela diskreditovaný.

11 5
možnosti
Foto

O moc přicházíte, nepřítele je třeba studovat, a když se na tohle nepodíváte, nebudete vědět, kam až je nepřítel schopen zajít. Nic lidského mu vskutku není cizí. :-/

4 1
možnosti
Foto

Karma karmoucí;-) a díky za tip, na co se podívat:-)R^R^

8 3
možnosti

Děkuji za karmu i nahlédnutí... R^

1 2
možnosti
  • Počet článků 334
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1785x
Jsem máma 3 dětí dvou generací. Chci psát o všem, co mne přiměje k zamyšlení, nadchne či rozhořčí. Jsem učitelka i věčný student. Miluji svou rodinu.