Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Paní Dášo, už říkám co napsali jiní, hezky napsáno. Karma R^

0 0
možnosti

O94t45a 58K88i94n72c

16. 3. 2019 12:00

Znamenitě napsáno, velká zasloužená karma. R^VR^

8 0
možnosti
Foto

skvělé napsáno přesně vyjádřeno Dášo. karma a souhlasR^

3 0
možnosti
Foto

Ovšem pomněte, že za Pravdu a Lásku si nic na trhu nekoupíme.

Za blog R^

6 0
možnosti
Foto

je to jen prázdná floskule bez obsahu

0 9
možnosti
Foto

Hezky jste charakterizoval svůj příspěvek! ;-D

11 0
možnosti

K67a50r36e27l 77B31o44k

16. 3. 2019 9:30

Velice dobře napsáno. Karma.R^

8 0
možnosti

Pravdu a lásku slušní lidé ctí a prosazují ji. Havel větu "Pravda a láska zvítězí na lží a nenávistí" používal hodně často, ale neřídil se jí, a proto to tolik lidí dráždí.

4 6
možnosti

Víte, pane Beránku, jsem přesvědčená, že to, zda se VH heslem, které aplikoval na naší dobu (ono "vítězství nad lží a nenávistí" už jeho je), řídil anebo nikoliv a potažmo zda naplnil svůj úděl, nepřísluší nám, ale dějinám a těm, kteří přijdou po nás. Já si myslím, že je to tak, jak píše níže pan Vodvářka. Někteří z nás, současníků, však mají potřebu si na něm im memoriam vybíjet své zhrzené ambice a frustrace a potažmo tak znevažovat nejen jeho, ale přeevším ony hodnoty, které hlásal a které já považuji za věčné. Vám děkuji za přečtení a názor.

16 0
možnosti
Foto

Karma. Přiznám se, že jsem Václava Havla dost kritizoval. S postupem času mi dochází stále více a více, co pro nás udělal a jakou byl osobností. Díku mu. A je jedno jestli ten pojem Pravda a láska vymyslel on, nebo ne.

12 1
možnosti
Foto

Já měl také jisté výhrady, protože mohl v jistých situacích uplatnit více svůj vliv jako člověk s velkou přirozenou autoritou.. Ale hlavně si zaslouží úctu a obdiv za odvahu, s jakou do toho šel. Není lépe mít v čele idealistu, než trhovce a žvanila?

R^

7 0
možnosti

D20a66v35i78d 65V63l59k

16. 3. 2019 8:57

Super blog. Dáša umíR^!!

12 0
možnosti
Foto

Dášo, opět skvěle a karma. A nenech se otrávit tou diskutující dole, ta má patent na relativizaci úplně všeho.

Frustrace z nepodařených životů, frustrace, že soused má lepší auto a lepší dovolenou, frustrace z toho, že moje děti se tak úplně nepovedly, zatímco ty jeho se mají dobře atd, - důvodů jsou mraky.

A tak je třeba najít viníka. Ten nikdy,opakuji, nikdy není v nás. Je v těch druhých, tam je ta pravá příčina. A kdo hlásá opak, je sluníčkář, vítač, atd. A taky je třeba najít nějakou mantru - nejlépe od toho Havla, kterého jsme všichni chtěli v 1990 vidět a slyšet, ke kterému jsme se upnuli s myšlenkou, že on to za nás všechno vyřeší. A vzhledem k tomu, že se tak nestalo, je on nepřítel číslo jedna a jeho heslo je třeba zrelativizovat, obrátit, dát mu posměšný nátěr.

Omlouvám se za delší vstup.

16 0
možnosti

děkuji, Tomáši... za karmu i uklidnění. Víš, já se jen v první chvíli lekla, že jsem to napsala nedostatečně srozumitelně či špíše jinak, než jsem zamýšlela....O názorech MM přemýšlím, ale není partnerkou do diskuse. Ona nediskutuje, ona chytá za slova, překrucuje je, vybíjí si vlastní frustrace a trolí. Proto jsem neodpověděla a nebudu :-)

7 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS