Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A já Jermanové fandím. Když může Babiš, proč by nemohla ona?;-) Vám karma, paní Stárková.:-)

2 1
možnosti
Foto

Tak mě napadá...... v rámci zdravého vývoje dítěte paní hejtmanky a zejména obyvatel středních Čech ..... co kdyby paní hejtmanka působila nadále jako matka NA PLNÝ ÚVAZEK ....

Inu , jako matka už není nejmladší , tak ať si to užije;-D, hejtmancovat může kdykoli ppozději;-D....

1 1
možnosti
MV

cely to bude uplne jinak...

1 0
možnosti
DS

ano? jakpak myslíš, Marku? Schválně, zda si myslíš to,co si myslíme my doma:-)

0 1
možnosti
OU
Foto

Dášo, účelovka jako když vyšije. Nebo máš pocit, že je to jinak? ;-D

R^

4 0
možnosti
DS

Pravdu díš, Tomáši;-D, děkuji a návštěvu:-)

0 1
možnosti
MK

Toho Kalouska jim seslalo samo nebe. Kdyby ho neměli, museli by si ho vymyslet.

9 2
možnosti
DS

takový druh mantry, jako účelovka, že? ;-D

0 1
možnosti
PD

paní Jermanová má asi na hlavě dost velkou hroudu másla. Ale která že to předsedkyně sněmovny dala k dispozici své služební auto svému synovi, který jako chudý primář v nemocnici neměl na vlastní? A hájila se úplně stejně: "mám na to právo"

4 1
možnosti
  • Počet článků 334
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1785x
Jsem máma 3 dětí dvou generací. Chci psát o všem, co mne přiměje k zamyšlení, nadchne či rozhořčí. Jsem učitelka i věčný student. Miluji svou rodinu.