Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DV

D59a61v55i19d 35V80l95k

4. 6. 2019 18:00

Moc hezký blog:-)

0 0
možnosti
Foto

R^ Moc pěkné! Rozhodnutí jít znovu do mateřství bylo, Dášo, víc než správné a odměna je sladká! Možná tento článek pomůže někomu, kdo momentálně stojí před stejným rozhodnutím.

0 0
možnosti
JL

Nadherny, lidsky hrejivy blog pani Daso. dovolte mi pridat dalsi sloku k Vasi basnicce:

...i kdybych ve svete, buh vi kam zasel,

cesticku k domovu vzdycky bych nasel

2 0
možnosti
DS

děkuji moc... já tuto básničku miluju...pro mne vyjadřuje, co jsou DOMOV, RODINA, LÁSKA

1 0
možnosti
Foto

Baby for fun, se tomu říká....a je to fajn. R^

1 0
možnosti
Foto

R^ Užívej, seč ti síly stačí, letí to totiž strašně rychle. Ani se nenaděješ a budou tu první lásky a takové ty "opravdové trable". Zatím sice stále ještě denně slýchám ta krásná vyznání a užívám si objetí, ale už se mezi ně pomalu vkrádají oči v sloup a čím dál častěji je v domě ticho. ;-)

1 0
možnosti
DS

však "to" mám v živé paměti, Heli. Právě proto nelituji a naopak, denně užívám. Dokonce si říkám, jak to bylo "tam nahoře" za mne suprově vymyšleno. Teď jsem zaměstnána Divískem=neprudím starší děti během vysokoškolských studií a jsem tu pro ně, ale nezahrnuju je hyperprotektivní opičí láskou (jak často předtím říkaly) a krásně si počkám na vnoučátka, které zase překlenou pubertální období Divíska, než dostane rozum... a popravdě, poskytnou mu prostor a čas si to prodělat bez, třeba i nezdravé míry naší pozornosti.

1 0
možnosti
HM

Moc hezké, děkuji a ať vám to vydrží!

1 0
možnosti
  • Počet článků 334
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1785x
Jsem máma 3 dětí dvou generací. Chci psát o všem, co mne přiměje k zamyšlení, nadchne či rozhořčí. Jsem učitelka i věčný student. Miluji svou rodinu.