Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Myslím,že se v hodně věcech shodneme paní Stárková a to jsem po Vás nic neopisovala.:-)V

0 0
možnosti
Foto

Ale paní Stárková, to nebyl pseudonym, nýbrž občanské jméno. Karel Gott se skutečně narodil jako Karel Gott. Jméno dostal po svém otci.

Vaše tvrzení v perexu: "Lidi, vždyť ten náš Kája byl Bůh jen pseudonymem, jinak to byl člověk jako my." je tedy chybné.

Zdroj: https://dagmarstarkova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=730528

1 0
možnosti
DS

Děkuji za upozornění, opravím.

0 0
možnosti
Foto

Pro mě je jeden z největších novodobých českých velikánů třeba Otto Wichterle. A nebýt normalizačních papalášů, mohla mít naše republika stamilióny dolarů za jeho patenty... Zemřel bez pompy zhruba před dvaceti lety...

5 0
možnosti
DS

Ten mne napadl také...děkuji

1 0
možnosti
MK

Když zemřel v roce 1998 Frank Sinatra, držitel nejvyššího amerického ocenění Prezidentské medaile svobody, tak v USA byly vlajky stažené na půl žerdi a noviny nepsaly o ničem jiném. Pro Ameriku to byl šok. Pohřben byl se státními poctami za účasti armády Spojených států

1 0
možnosti
Foto

Už jsem to na blogu v diskusi jednou psal. Ten státní pohřeb byl úlet pana Babiše (neuvěřitelné, že i všech členů vlády), až mu někdo s rozumem vysvětlil, že je to pitomost. Protože - pak bychom museli začít uvažovat v intencích, který umělec se poveze po smrti na lafetě a který již ne. Takže - Karel Gott ano a co třeba Jiří Suchý? (rovněž legenda naší kultury). Anebo Helenka Vondráčková? (abych předešel hloupým komentářům - všem přeji dlouhý život)

To kolem jeho smrti a pohřbu dostává opravdu punc národní stupidity.

Tobě karma.

6 0
možnosti
DS

Děkuji :-). A co říkáš, Tome, té Trikoloře a jejímu návrhu ohledně letiště?

1 0
možnosti
Foto

Karel Gott činil náš život snesitelnějším, příjemnějším, romantičtějším, člověk nad tím nemusl moc přemýšlet. Pokud by přemýšlel zjistil, by žije v totalitním režimu, kterému Gott horlivě slouží. Bez jeho podpory by nebyl nic. Když jeden otevřel v té dobvě rádio, byl to Gott Vondráčková a jiní zpěváci nebyli. Zahraniční to už ani omylem. Nám muselo stačit, že Gott jejich hity nám přespíval v češtině.

1 3
možnosti
DS

tady spíš tlumočím pocity těch, kteří po něm tolik smutní a kladou mu ty kytky a věnce. Já jsem nikdy mezi jeho skalní fanynky nikdy nepatřila.

0 0
možnosti
  • Počet článků 334
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1785x
Jsem máma 3 dětí dvou generací. Chci psát o všem, co mne přiměje k zamyšlení, nadchne či rozhořčí. Jsem učitelka i věčný student. Miluji svou rodinu.