Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Napíšete článek, v němž nenecháte nit suchou na paní Nerudové (a rozhodně to není moje kandidátka) a hned následujícím článkem vyzýváte ostatní, aby přesně tohle nedělali a psali o kandidátech jen hezky, protože je advent a ten lásky čas. Hm...

Tak hezký advent vám i paní Nerudové:-)

1 0
možnosti
Foto

Advent je také doba odpuštění, smíření a tolerance. Nepatří k němu zlé myšlenky, například označování prezidentského kandidáta primitivem. Nikdo z nich tam primitivem není. Ať si každý vybere podle sebe, nebo také nevybere, pokud nemá z čeho.

2 1
možnosti

Jistě Jarmilko. Počkáme s označením onoho primitivního psychopata až po adventu.;-)

1 1
možnosti

Já ještě nemám jasno. Maximálně v tom, že nemám potřebu volit proti někomu. Zemana taky přežili všichni, kteří "chtěli" emigrovat a není to jejich prezident. :-)

Pokud bude nejrozumněji mluvit Babiš, má můj hlas. Nebo Pavel. Jako voják působí čestně, akorát už dopředu prohlásil, že nebude respektovat volby, pokud by vyhrál politik, kterého nemá rád.

Prezident by měl být pro všechny občany a ti, kteří deklarují nadstranickost, se do druhého kola nedostanou.

PS: Nejzrůdnější jsou nápady taky demokratů, že všichni by měli odstoupit, aby nekazili Pavlovi postup do druhého kola.

1 1
možnosti
Foto

Jistě pro Vás nebude problém sem dát odkaz, kdy kandidát Petr Pavel prohlásil, že "nebude respektovat volby, pokud by vyhrál politik, kterého nemá rád."

3 0
možnosti
Foto

Ať chceme či nikoli, jde zásadně o to, aby se tam nedostal sociopat a primitiv, který nyní hraje údajně tatíčkovské tanečky a bojí se chodit do veřejných debat s protikandidáty, protože není schopen dát dohromady smysluplnou větu s obsahem a bez vulgarit.

Představa dalšího znesvěcení Pražského hradu je i pro naši republiku již šílená. Jsem pro zrušení úřadu presidenta, ať je v něm kdokoliv. V moderním pojetí našeho státu jde o zbytnou funkci.

5 2
možnosti

Dášo, karma, napsala jsi to moc dobře, ale bude to drsná bitva.

Budu volit generála Pavla, protože si myslím, že má naší zemi co nabídnout. Ať jsou to jeho mezinárodní zkušenosti, nebo i celkový přístup k této funkci. Má největší šanci a nechci zbytečně zahodit svůj hlas na kandidáta, který nemá šanci postoupit.

K tvému předchozímu blogu bych jen dodala, že Nerudová se ihned zřekla svojí odpovědnosti a vše hodila na děkana. Odpovědnost nese rektor, který stojí v čele rady pro vnitřní hodnocení, což je univerzitní orgán, který má dbát na kvalitu vzdělávání a dodržování vnitřních akreditovaných programů.

Nechci za prezidenta člověka, který neumí uznat svoji odpovědnost za sebe, jak by mohl odpovídat za celou zemi ?

A navíc, nemá žádné politické zkušenosti. Bude pro Babiše snadný soupeř a proto se o ní zvyšuje počet článků v médiích Mafra.

2 0
možnosti
Foto

Děkuji za výzvu. Přiměla mě hlouběji se zamyslet. Poskytl jsem svůj podpis DN; není to sice povinnost, ale měl bych ji tedy volit. Patrně budu. Zamířil jsem na její web a Twitter a udělal si malý test. Na webu z osmi témat jsem udělil 7x plus a jednou minus (homosexuální manželství - v tom se neshodneme). Na Twitteru z 10 témat 10x plus. Ta témata: Případná předčasná volba předsedy ÚS prezidentem Zemanem, Ukrajina, Mladí vizionáři, cukroví, uniklé průzkumy, kde čerpá energii, Den proti násilí, osočování obětí, děti v kampani, prezidentství - ne za zdmi Hradu. --- Záviděl-li jsem Slovákům Z. Čaputovou, pak vlastně jinou volbu ani nemám. Ostatně, se Z. Čaputovou také ve všem nesouhlasím, přesto k ní chovám úctu. Stejně jako k DN.

0 0
možnosti

tak já mám problém s tím, že mě neoslovil žádný kandidát tak, abych mohl říct, že je můj kůň. Vím koho volit nebudu, ale fakt teda nevím koho volit budu.

0 0
možnosti

Josef Středula má můj hlas.

1 0
možnosti

Nemá šanci když bojuje Babiš. I to povídání manželky před pár dny - podle mne špatné, dětinské, na to že je to právnička.

0 0
možnosti

Ať se ten prezident chová v příštích letech důstojně a ne my voliči!

0 0
možnosti

Já mám pro první i druhé kolo jasno.

2 0
možnosti

To znamená v rozběhu i finále stejného kandidáta? Kandidátku? Prozraďte ...:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS