Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DS

Nevím, Lubomíre, co mi dělá větší radost, zda tvá pochvala anebo skutečnost, že zase/stále působíš na blogu. Nebo se mi zdálo, že jsi se loučil?

0 0
možnosti
VF

Také vzpomínám. Zkoušela jsem si s maminčiným dohledem boty. Je to drahota, ale kvalita, však ti noha doroste, zatím dáme do bot vložky. Noha nedorostla, kvalita to byla, maminka je nosila hodně let.:-) Ten chlapec byl už v mládí rozumný a ohleduplný.R^

2 0
možnosti
DS

děkuji, to jsem ráda, že "vaše" boty tak dlouho posloužily alespoň mamince. Synek rozumný a ohleduplný zůstal, ač mezitím dospěl a stal se lékařem.

1 0
možnosti
Foto

R^Překvapivá pointa. A správná😺

5 0
možnosti
  • Počet článků 334
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1785x
Jsem máma 3 dětí dvou generací. Chci psát o všem, co mne přiměje k zamyšlení, nadchne či rozhořčí. Jsem učitelka i věčný student. Miluji svou rodinu.