Jak hluboko lze klesnout aneb top politický bizár

Já vím, že „klesnout“ a „top“ v titulu jsou oxymorónem, ale nemohla jsem si pomoci. Možná je neetické psát o někom, kdo mi nemůže odpovědět. Ale jednak  si za to může sám a pak si myslím, že je třeba se vzájemně informovat.

Video v odkazu dle mne až děsivě dokazuje, kam dozajista dobře míněné, obava, motivace a snaha mohou při nedostatku soudnosti a vkusu vést.

Já osobně jejich návrat k šíření informace formou pouťové flašinetářské písně vnímám jako důkaz toho, kam mohou člověka srazit nedostatečný nadhled, schopnost a ochota shromažďovat objektivní informace a snaha argumentovat.  A především neustálá snaha se spojovat, řečeno kulantně, s nedostatečně schopnými, konsistentními a důvěryhodnými lídry a mluvčími.

Každopádně mě při sledování videa napadlo jen „Bože, jak hluboko klesl“… , což pro jeho soudružku ve zbrani, vokalistku a prý zkušenou paní političku, platí mnohonásobně.

P.S. ale uznejme, že pan Kulhavý krásně zpívá. 

https://www.facebook.com/politbizar/videos/672125962975928/?pnref=story

Autor: Dáša Stárková | sobota 8.7.2017 19:49 | karma článku: 17,07 | přečteno: 1476x