Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

K94a50r87e41l 76M38á26d45l75e

25. 3. 2015 17:37

Pan Radek Polický, který je pravidelně v "zaujálech", by Vás asi onálepkoval jako demagoga a poslal za Ural. Ode mne však karma.

20 0
možnosti
Foto

Mam dojem, ze narozdil od vasi fantazie, nalepkujete prave vy a nejen ted ;-)

1 2
možnosti
KK

Já žiju v Mnichově, a kam se podíváte tam nějaký muslimský černoch, za ním jedna nebo dvě ženy, většinou těhotné a spousta dětí kolem. Samozřejmě, že to vše financuje sociální úřad.  V tramvaji dělají turčata binec, a když je napomenete, můžete být rád, že vám jen vynadají do zasr... požíračů vepřů, nakonec se dozvíte, že oni tady budou vládnout, ne Němci.  Když budeme mít štěstí, tak z toho bude občanská válka, když smůlu, pak to muslimové přeberou bez války.

36 0
možnosti
Foto

Ano .. je to o tom, ze se bojite uz i deti a cekate, ze jini z vasi generace to vyresi za vas .... proc by to nutne musela byt obcanska valka? Na jedne strane srab, na druhe extremistra .... ufff ... a takovych je :-/

2 15
možnosti
JN

J64i72ř58í 27N85o18s50e50k

25. 3. 2015 17:13

Souhlas a karma R^

14 0
možnosti
MO

Dávám karmu. Co píšete je hlas zdravého rozumu.

25 0
možnosti
VP

R^  počkejte až sem vletí Polický, ten Vám to všechno vys ... vlastně omínusuje bez vysvětlení ;-);-D

19 1
možnosti
JR

J98a31r68a 48R24a18n64k

25. 3. 2015 17:30

Clanek je dobre napsany, skoda, ze pan Konvicka pise vzdy rozezlen a rozdeluje nasi spolecnost, pana Polickeho mam celkem rada v jinych diskusich a tak bych se nehadala, je idealista:-)

2 2
možnosti
Foto

Ten kdo vám nakonec ten Islám vnutí, nebo vám vnutí válku s Islámem, bude váš vlastní stát.    Svobodní lidé by už dávno měli desítky řešeních, jak se s tím co nechtějí vypořádat legálně i legitimně.

12 0
možnosti
MP

Já stoprocentně souhlasím. I ty postřehy mám obdobné. My to máme docela blízko do Vídně, tudíž k nám na nákupy jezdívá dost Rakušanů i "Rakušanů". Asi uhodnete, kdo se k nám, Čechům, chová arogantněji.

Co s tím hrozícím "obohacením" ale mohu dělat já osobně, to nevím. Mám jedině volební hlas. A potom v sobě mám takové to venkovské křupanství, kdy je mi jedno, že budu označena za xenofoba nebo rasistu, já prostě kolem sebe chci mít raději lidi své rasy a kultury. Snad se těm "jiným" mezi nás nebude chtít;-)

38 0
možnosti
Foto

Mate jen volebni hlas??? ... ach jo ... a co myslite, ze maji ostatni? ... On nekdo veci vyresi za nas, kdyz o nich budeme psat a debatovat na netu? :-/

2 0
možnosti
  • Počet článků 334
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1785x
Jsem máma 3 dětí dvou generací. Chci psát o všem, co mne přiměje k zamyšlení, nadchne či rozhořčí. Jsem učitelka i věčný student. Miluji svou rodinu.