Diskuse

Honzíkova cesta do Prahy

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vtipná historka, ale ten konec mne zamrazil. Bohužel, takhle to někdy chodí. Někdy nás život pohladí a jindy dá pár facek nebo i hůř...R^:-)

0 0
možnosti
DS

mně taky, Pavli. Když jsem se to dověděla, byla jsem jako opařená i přesto, že jsem ho vlastně, až na tuto příhodu, vůbec neznala. Tak jsem si říkala, že na lidi by se mělo vzpomínat a ty hřejivé vzpomínky jim posílat :-)

0 0
možnosti
Foto

Dášeno, mám jen dva na rukou R^R^!! A že jste s Janou teď TYKAVKY mě těší...

0 0
možnosti
Foto

Počtení a přívětivý slohR^, paní Dagmaro.:-) Rád Vás čtu.V

0 0
možnosti
DS

děkuji, pane Mitáčku :-)

1 0
možnosti
JS

VR^ Dáši, děkuji za Vaši vzpomínku...

0 0
možnosti
DS

není zač, Jani. To vzpomínání máme asi společné, že? A nepotykáme si? :-)

1 0
možnosti