Diskuse

Ach to mytí oken. Rodinné etudy.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Na okna se chystám od jara. A myslím, že do toho příštího vydrží. Ježíšek se přece narodil ve chlívě.;-)

Jedna z mých babiček myla okna čtyřikrát do roka. Když už nemohla sama, vybrala při rodinné návštěvě tu, která to udělá. Bohužel často mě, že jsem největší.:-P Pak stála pod štaflemi a dirigovala.;-D

0 0
možnosti

tak to nezávidím, Klári :-). Tak já si každoročně říkám, že se na to nevy... ale dlouho to nevydržím. Teď už je myju taky jen tak 3-4x do roka, ale dříve častěji. No já diriguju tak maximálně samu sebe:-)

0 0
možnosti

Okna jsou velice placha a nesmi se na ne spechat ... pak jednou prijdete domu a jsou umyta ... uplne sama od sebe .-)

1 0
možnosti

tak to semi ještě nestalo, Michale, ale představa je to hezká ;-D

0 0
možnosti
Foto

Mýt okna v prosinci mi připadá jako šílenství - leda by bylo venku teplo jako na jaře. Jak vidím, může to být i životu nebezpečné "hobby", což mne jen utvrzuje ve výše uvedeném tvrzení. No tak se na vánoce nebudou lesknout, no a co :-/? Koneckonců v zimě se brzy smráká, takže to není tak vidět.:-):-):-)

1 0
možnosti

máte naprostou pravdu, Pavli. Zkrátka deformace ... a taky aby na nich líp držely ty vánoční aplikace (které mě donutí okna umýt v lednu. Jsem zkrátka nepoučitelná) :-)

0 0
možnosti

D70a82v15i38d 48V15l83k

4. 12. 2016 14:08

Včera jsem s mladší dcerou umyla všechna okna na našem domě.Nikdo nezraněn,manželka spokojena.

2 0
možnosti

D25a69v53i17d 10V75l84k

4. 12. 2016 14:08

Sakra samozřejmě umyl, nějak jsem se od toho moc vžil;-D;-D;-D

0 0
možnosti

To nejhorší, co můžete udělat. V tyhle zimě bych na okna nevlezla ani za nic, leda zevnitř. Stejně je brzy tma, zatahnou se žaluzie a není nic vidět. Praktikuju takhle už léta.

1 0
možnosti

tak minulý předminulý týden (odkdy mám tenhle blog rozepsaný) takový zima nebyla.. a já potřebovala ta okna polepit takovými překližkovými obrázky. Ale pšt opravdu jsem jich pár umyla jen zevnitř ;-D

0 0
možnosti

Jo, život není jen o uklízení v bytě, důležitější je pravidelný úklid Duše R^ a Dáši, ty se o ni staráš dobře :-)

1 0
možnosti

já vím, Jani, snažím se, ale to víš, geny po mamince ;-D. Děkuji moc

1 0
možnosti