Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já jsem původně myslela, že Bohouš je bernardýn, pak mě zmátla ta koupelna, tak jsem usoudila, že by to mohl být krokodýl, ale s korálovkou jsem jaksi nepočítala... Ale dobrodružný to bylo!:-):-):-)

0 0
možnosti
DS

No ono se to, Pavli, nabízí s tím jménem. Taky nás překvapilo, kolik hluku tak malý tvor natropil... děkuju moc :-)

0 0
možnosti
Foto

Dášo, já jsem teda pejskař, ale korálovka se mi líbíR^

0 0
možnosti
DS

On je Bohoušek od miminka hrozně krásněj, to zase ano. Je i super sledovat, jak se svléká. Pro silnější nátury je sledovat ho, jak se krmí. Jen jak roste, tak nejsem úplně v klidu, když se dostane ven. vzpomenu si vždy na toho hada, jak spával s těmi mladými lidmi v posteli.

0 0
možnosti
Foto

Vy Dášo nepištíte spatřvší hada? Jsem sice odolný, ale šmátrat a lapat korálovku bych asi nesvedl....:-)R^

0 0
možnosti
DS

Tomáši, nepištím. Pokud by se po mně plazil ve spánku, to bych asi leknutím dřív umřela než bych zaječela ;-D. No já ho vyšátrala tak nějak neplánovaně, ale když už jsem ho držela, tak jsem s ním mrštit nedokázala. Představte sei, že on pak unikl ještě něiolikrát, než jsem syna přiměla tu díru zasilikonovat. Počkal si vždy, až vyhládl, zplacatěl se a prolezl. Přiznávám, že jsem byla dnes ráda, že mám vedle sebe svého rytíře. Po té metrové potvůrce bych sáhla jen s nevyšším sebezapřením a strachem. :-)

0 0
možnosti
JS

Oni si Dáši, umí i otvírat, pokud není úniková cesta zajištěna ;-)R^

Máme doma ajta krajta královská a už má cca 1,20cm. A párkrát se "prošla" za skříní, kde hodlala setrvat. Teď už máme permanentně "zamčíno" aby se nám nepoprala hadička s kočkou :-)

0 0
možnosti
DS

Tak to by mě, Jani, asi omylo. 1,2 m ještě nemá ani syn8-o. On ho právě měl dřív syn v pokoji a ta střecha byla zasilikovaná, zřejmě se už ten silikon vydrolil či co:-)

0 0
možnosti
Foto

Opravdu dobrodružné, áááá!;-)

0 0
možnosti
DS

no my se vůbec nenudíme :-), Klári :-)

1 0
možnosti
DS

jj, je synův, stále slibuje, že si ho odveze.

0 0
možnosti
  • Počet článků 334
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1785x
Jsem máma 3 dětí dvou generací. Chci psát o všem, co mne přiměje k zamyšlení, nadchne či rozhořčí. Jsem učitelka i věčný student. Miluji svou rodinu.