Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

:-) Ať se brzy uleví

1 0
možnosti
Foto

Krásný článek :) Držím palce. A o vnitřní svalstvo by to pečovat chtělo - ale neboj, sedínka ti neupadne :D

0 0
možnosti
DS

děkuji, Peti, nebojím, jen se mi to tak vybavilo :-)

1 0
možnosti
JS

Dáši, pokud to jde, tak všechno tahat z podřepu - nohama :-)

R^ přeji brzké uzdravení :-)

1 0
možnosti
DS

Jani, snažím se, ačkoliv zvedat 17kg živé váhy, často v amoku (dvouletá puberta), je občas na hraně ;-D. No aspoň nemusím mít špatné svědomí, že nic nedělám. Aspoň posiluju, to se vždycky hodí ;-D

1 0
možnosti
Foto

Dášo, vždycky obdivuji matky, jež pokřiveny svými neduhy, jsou schopny starat se o malé děti. Máte můj obdiv a přeji, ať to tak moc nebolí....R^

2 0
možnosti
DS

děkuju moc, Tomáši :-)

0 0
možnosti
Foto

Meniskus? Když ano, naučil jsem se s ním žít a dokonce dále sjíždět svahy na lyžích. A to bez operace. Přeji brzký návrat mezi pohyblivé lidstvo!!R^

1 0
možnosti
DS

nene, výhřez bederky. žiju se dvěma vyhřezlými plotýnkami (při posledním CT to bylo 0,8cm). A podcenila jsem posilování "svalového korzetu. A prostě udělala ten blbej pohyb. Děkuji moc, Horste :-)

0 0
možnosti
Foto

Já bych šroubeček v pupíku docela brala. Nemusela bych ten zadek tak usilovně shazovat. ;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 334
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1785x
Jsem máma 3 dětí dvou generací. Chci psát o všem, co mne přiměje k zamyšlení, nadchne či rozhořčí. Jsem učitelka i věčný student. Miluji svou rodinu.