Diskuse

A pak že „je“ premiér nemá

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VF

Ráda bych porozuměla tomu, co je pravda a co lež v současné nejvyšší politice.

0 0
možnosti
JS

Souhlas, nikdy jsem nebyla voličem ČSSD ale v tomhle panu Sobotkovi fandím a dávám R^ a vám také :-)

6 0
možnosti
Foto

R^R^R^

Sobotka dokázal obrátit situaci a já jsem také překvapení, jak to zvládl - to bych v něm nikdy nehledal.

A pokud bude opatrně a uvážlivě pokračovat, tak se Babiš a zejména Zeman ještě "odkopou" a ukážou pravou tvář. Protože jejich past sklapla na prázdno a volby se blíží.

6 0
možnosti
Foto

Jen by mě ještě zajímalo, co se děje na MŠMT. Koule našich politiků zázračně rostou a záhadně mizí každou chvíli, ale aby české školství dotovalo fotbalové funkcionáře, to je trošku silná káva. :-) Já se zdržuji hlasování a dále se věnuji češtině. Pěkný den.

4 0
možnosti
DS

Veroniko, jako správný pedagog jste provedla výuku názorným příkladem. Právě jste uplácala strawmana (strašáka). Nicméně i tak Vám děkuji za návštěvu:-) a přeji Vám pěkný prodloužený víkend.

2 0
možnosti
Foto

Hra

Všichni můžou bez řečí

přihlížet hře zvířecí,

ukáže se v plné kráse,

kdo je lev a kdo je .....

0 0
možnosti
Foto

Ano, karma a bouřlivý souhlas.R^

5 0
možnosti
MN

jen mu jaksi dorostly pozde ;-D ... navic nyni ocekavam, ze vysvetli od ktere chvile mu nevadi, ze bude Babis povazovan za obetniho beranka, kdyz to byl jeho argument proc poda demisi, kterou vlastne ted uz podat nechce...

1 3
možnosti

Už tvůj guru Eman Mirísku prohlásil, že měnit své názory není ostuda, ale přizpůsobovat své názory psychopatovi, je přímo nutnost, víš?

2 0
možnosti
MV

presne ten samej pocit! Sobotka neni mym "konem", ale vcera se v mejch ocich zachoval prvne jako chlap! a navic mluvil srozumitelne a konkretne! a ten starej pan s hulkou...? radsi dal nekomentovat. je mi ho lito

7 0
možnosti
DS

ano, lítost je to jediné, co ve mně Tebou jmenovaný pán vzbuzoval. A pocit, že "dost bylo Zemana". Život je zkrátka plný překvapení. Děkuji Ti, Marku, za reakci :-)

4 0
možnosti