Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Máte můj souhlas a karmu. :-)

0 0
možnosti
ZJ

Raději nepište o tom co neznáte.

1 1
možnosti
Foto

Rád jsem Vás četl. ale pokud začnete o politice, je mi líto. Bloger se nemá snížit k laciné karmě. A ta zde, bohužel, funguje. V

1 0
možnosti
Foto

Obávám se, že politik, který pletichaří, v těle žádnou hrdost nemá, takže logicky - kam by odcházel? Naopak se bude zuby nehty držet získaného postu, dál pletichařit ve snaze, aby mu hlupáci uvěřili, že to bylo jen nedorozumnění a za všechno může někdo úplně jiný. Není tohle až příliš častý scénář? Tohle ale přece veřejnost nemůže snášet do nekonečna!8-o Vážené ANO, už dlouho vám říkám NE!

R^:-) Za článek.

1 0
možnosti
SH

Ani já nechci být obelhávána ani okrádána. Politika byla, je a bude svinstvo. A těm, co i přesto chtějí být vidět a slyšet R^R^R^

2 0
možnosti
JR

J32a23n 59R66á17ž

8. 5. 2017 19:29

Podle mne naše politické prostředí je přímo přecpáno pleticháři. Nejenom trio Sobotka - Babiš - Zeman,ale i Kalousek a další si s nimi nezadají.

Politika je hodně pohnojená půda, aby v ní pletichy mohly dobře vegetovat. Ne jenom u nás!

4 0
možnosti
Foto

R^je to smutné ale toho pletichaření je a bylo v naší politice víc než dostR^

1 0
možnosti
  • Počet článků 334
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1785x
Jsem máma 3 dětí dvou generací. Chci psát o všem, co mne přiměje k zamyšlení, nadchne či rozhořčí. Jsem učitelka i věčný student. Miluji svou rodinu.