Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

My máme letos taky "první" kroky. Nejstarší dcera maturuje a jde na VŠ, prostřední chlapeček jde do 1. třídy a nejmenší holčička jde už do předškoláčků.Letí to hrozně.

Ale smutno je i těm prckům, nemyslete si.Syneček prohlásil, že ve školce zůstane a nějak se nám nedařilo mu vysvětlit, že už nemůže:-)

0 0
možnosti

broučci. Když byl můj nejstarší syn asi 4-letý, přišel si poplakat, že už není můj chlapeček... tak jsem ho ujistila, že bude vždycky můj chlapeček, i až on bude dědeček a já o 24 let starší babička. A nejlepší na tom bude, že si oba uděláme kakao ;-D....

0 0
možnosti
Foto

Svanda bude, žádné strachy...:-)))

1 0
možnosti
Foto

Neboj, švandy si užiješ ještě vrchovatě: školka, škola, puberta... Vždyť už to znáš, ale stejně, dvakrát nevstoupíš do jedné řeky.R^:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

J67a80n75a 59M48a10j12o23v23á

10. 5. 2017 12:21

Bude to nové a bude to fajn :-)

2 0
možnosti
Foto

Dášo, krásné vyznání;-)R^

2 0
možnosti

... a ja uz podle perexu chtel gratulovat k dalsimu sígrovi.... ale krasna vzpominka. jen takovy preju, Daso

3 0
možnosti

....R^ ... nezažil jsem v poslední době hezčí pocit, než když se na mém dědkovském klíně uvelebil můj čtyřletý vnouček a po mém sáhodlouhém filozofickém projevu, snažícím se mu předat něco z přehršle mých životních zkušeností, bohorovně prohlásil:,,ale dědo - takhle to přece není" ;-).

4 0
možnosti
Foto

R^Strašně to letí, Dášo. Tak ať se malému ve školce daří:-)

1 0
možnosti

Ano, bude švanda, malý mužíček začal svoji cestu do světa na zkušenou...:-), ale ještě to není naostro :-)

1 0
možnosti
Foto

No Dášo, a pak to přijde, kdy Tě ten rytíř - který bude o hlavu větší než Ty - obejme okolo ramen a řekne: " Ale mami, už se o mně tolik neboj"....V

5 0
možnosti

Ale až ten rytíř pojede autem přes noc třeba do Chorvatska, bude polomrtvá strachy, aby dojel v pořádku. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 334
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1785x
Jsem máma 3 dětí dvou generací. Chci psát o všem, co mne přiměje k zamyšlení, nadchne či rozhořčí. Jsem učitelka i věčný student. Miluji svou rodinu.