Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já jsem ráda, že Drtikol půjde od září do specky:-)

Zítra si ho nechávám doma, protože v MŠ jedou na výlet a Tomáška nechtějí brát s sebou, že by ho neuhlídali.:-/

1 0
možnosti
JS

Dáši, ať si to užíváte oba dva na pohodu :-)VR^

0 0
možnosti
SH

Hezky napsané. S rozumem a nadhledem.Tak ať to, Dášo, takto vydrží!

0 0
možnosti
Foto

Holkám se ve školce taky líbilo a dodnes se na ně paní učitelky ptají, když se potkáváme ve městě :-) nebo při práci. Tak ať je malý spokojený.

1 0
možnosti
ND

Možná je jiná doba, ale já si stále myslím, že předškolním detinkam je nejlépe doma a kolektiv si užívat v nějakých kroužcích či "na písku", nemyslím si, Dášo, že byste svému klockovovi nedala co potřebuje....než půjde do skoly

1 0
možnosti
Foto

Každý to má jinak. Kdo chce sedět doma ať sedí, kdo nechce, ať jde do práce. Váš recept nefunguje pro každého. Ani nemůže.

1 0
možnosti
Foto

držím Vám palce R^

1 0
možnosti
Foto

Dříve než ve čtyřech letech jsem děti do školky nedávala. Prostě ne.

1 0
možnosti
DS

Já ty starší také ne. On ale hrozně mezi děti chce a doma se vysloveně nudí:-)

0 0
možnosti
Foto

My jsme si taky kdysi (před čtrnácti lety - uf to ale letí!) vybrali nespádovou školku, protože mi byla prostě sympatičtější než ta v naší ulici. Instinkt mne nezklamal - až na pár prvních dní, které se neobešly bez pláče obou holek, bylo všechno v pohodě a časem mi dokonce holky vyčítaly, když jsem pro ně přišla někdy už "po-o", protože si ještě chtěly hrát s kamarády. Tak ať se Divískovi líbí ve školce stejně jako kdysi nám.R^:-):-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 334
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1785x
Jsem máma 3 dětí dvou generací. Chci psát o všem, co mne přiměje k zamyšlení, nadchne či rozhořčí. Jsem učitelka i věčný student. Miluji svou rodinu.