Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zdravím Tě Dášo, taky jsem chvíli uvažoval o blogu s tématem pan Kulhavý, ale napadlo mě, že on je vlastně trochu nemocný. A já se nemocným nemůžu smát.

8 0
možnosti
DS

Zdravím Tě, Tomáši. Také jsem měla z počátku tyto zábrany. Pak mi ale došlo, že jeho umanutost je stejně trestuhodná, protože potenciálně destruktivní, jako kohokoliv jiného.

2 0
možnosti
Foto

Někdo natočil děsnou trapárnu, já se za toho člověka stydím už jen při poslechu toho kousku písničky, který jsem vydržel, ale s tím základním sdělením z textu bych souhlasil (tedy z toho začátku, než jsem to radši vypnul). Nelze z toho vyvodit, že všichni nesluníčkoví a nevítající jsou na stejné duševní úrovni, jako tento bard.

0 0
možnosti
JH

Možná, že to nepíši poprvé, ale kulantní je synonymem čestného, nikoliv zaobaleného, který má obavu říct něco na plnou hubu. Takže čestně řečeno, nechcete se spojovat s blbci, tomu rozumím.

0 0
možnosti
DS

když já, jako britofil, pane Hubku, volím raději takovou tu formu "on není příliš chytrý" pro výraz, který jste použil Vy. Ale jinak děkuji za upozornění :-)

0 0
možnosti
Foto

Děs běs :-(. Obávám se, že takovémuto primitivně zjednodušenému "světonázoru" bohužel přikyvuje značná část veřejnosti.

0 0
možnosti
DS

mně to, právě, Pavli, děsí taky :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 334
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1785x
Jsem máma 3 dětí dvou generací. Chci psát o všem, co mne přiměje k zamyšlení, nadchne či rozhořčí. Jsem učitelka i věčný student. Miluji svou rodinu.