Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dášo,karma. Už jsem psal reflexi u L.Palkové a nechci se opakovat. R^

2 1
možnosti

Mně je taky úplně jedno v čem kdo leze do vody. Pokud to je veřejná voda, potok, řeka, jezero a není komerčně využívána k rekreaci. Pokud to je soukromá voda, tedy koupaliště, které majitel vybudoval na své náklady, ti protekční dostali i dotace, je komerčně využíváno a majitel z této investice žije, tak by měl rozhodovat majitel. Toto je však v rozporu s našimi, platnými zákony, zejména s tím protisvobodným, zákonem, který je lživě prohlašován za nekuřácký. A teď babo raď. Omlouvám se, to nebylo na autorku. U hospodských rozhoduje státní zákon, u majitelů plováren je to na jejich rozhodnutí. Taky v tom vidíte rozpor? Můj názor je, že majitel musí o svém majetku a způsobu jeho provozování vždy rozhodovat sám, stejně jako o tom, zda vydělá nebo prodělá, jelikož vše ostatní je v rozporu se základními, lidskými právy. Takže nechť se na sociálních sítích rozšíří doporučení k bojkotu, vždy tu škodu ponese majitel, stejně jako případné výzvy k bojkotu kuřáckých hospod, tak je to vždy plně v kompetenci majitele.

0 0
možnosti
Foto

Máš pravdu, tahle nová "kauza" už není ani tak o koupacím oděvu, ale nesnášenlivosti a hysterii: když "jim" dovolíme chodit na naše koupaliště, tak za chvíli se začnou roztahovat jinde, atd. atd.:-(

Tobě R^:-)

4 1
možnosti

Rv Ano, vy správně řešíte nedůslednost v praxi, ale na pořadu dne je princip; a tam je jasný rozpor.

1 0
možnosti
Foto

Víte, mě osobně je celkem fuk, v čem v Čestlicích kdo leze do vody, mě štve, že já, chlap v pozdně středním věku si tam nemohu vzít na sebe do bazénu plavky - trenýrky, kdežto ty ženy s oděvem přes celé tělo správcům bazénu nevadí. To štve mě, nevím, proč bych já ve svém věku a se svou postavou musel nosit těsné plavky. Nařizuje snad někdo ženám, zda nesmějí mít jednodílné plavky, nutí je někdo nosit do bazénu povinně bikiny? A dnes dokonce mohou v burkinách, proč tedy muži nesmějí do toho samého prostoru v koupacích "bermudách"...?

2 0
možnosti
Foto

Mě by zajímalo, jak ty ženské v tom pylti chodí čůrat. Podle všeho to pustí do bazenu a čížkové se pak v tom rochní.;-D

3 0
možnosti

Všichni našinci když se jim chce, tak vyskočí z vody a spořádaně šup na záchod. Jaký jsme to vzorný národ.

1 0
možnosti

T17o68m37á25š 33P87í13c48l

11. 7. 2017 15:03

"Usoudila jsem, že kdyby tyto ženy měly skutečně touhu se z námi odsuzované kultury vymanit, již dávno by tak učinily."

No dobře. Tak já jsem právě teď usoudil, že kdyby týrané ženy skutečně měly touhu nebýt týrány, tak už by dávno daly manželovy přes držku.

6 0
možnosti
Foto

Není nad to být aspoň v něčem pokrokovější než v Maroku, kde jsou prý burkiny zakázány:

https://www.moroccoworldnews.com/2014/08/137162/marrakesh-private-swimming-pools-ban-burkini/

1 0
možnosti
  • Počet článků 334
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1785x
Jsem máma 3 dětí dvou generací. Chci psát o všem, co mne přiměje k zamyšlení, nadchne či rozhořčí. Jsem učitelka i věčný student. Miluji svou rodinu.