Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^také jsem si všimla že ti, kdo mají plnou pusu křesťanských hodnot se často chovají hůř než ateista-souhlas DášoR^

2 3
možnosti
JK

J74a82n 82K75o26z36á45k

5. 8. 2018 0:02

Takže křesťanské hodnoty a ateismus za to může. Muslim který přejede desítky lidí je chudák, který jim chtěl pomoci od naší nevšímavosti.

1 0
možnosti
PH

Pokud důchodce chodí na místa, kde při případném zdravotním problému vzhledově zapadne mezi neupravené opilé existence, tak je to i jeho chyba.

0 2
možnosti
DS

to myslíte vážně? že je to jeho chyba? 8-o Tím místem je Hlavní VLAKOVÉ nádraží, ten pán evidentně někam jel a navíc, ten park je jediným zastíněným místem daleko široko. To je opravdu kách.

1 0
možnosti
Foto

Já si ale nemyslím, že by lidi byli asi tak nevšímaví a neteční k bližnímu. Je tu hodně těch, kteří pomáhají finančně, třeba na Tříkrálovou sbírku se každoročně vyberou velké částky, také na DMS při různých katastrofách se vyberou velké peníze. Já si myslím, že tady působí strach z lidí, kteří se nedokážou přizpůsobit našemu způsobu života. To co se děje ve Francii, Švédsku, Belgii, kde se vytvářejí paralelní a agresivní společnosti je dostatečně varující. Máme tu dlouhodobé problémy s nepřizpůsobivou romskou komunitou a nedokážeme si s tím poradit. Je rozumné si tu nechat vzniknout další problém?

11 0
možnosti
Foto

Přicházím k diskuzi pozdě a musím se přidat k těm, který Váš článek považují za dogmatický a manipulativní, směšující neorganicky dvě věci dohromady.

1. Lidská netečnost je nejhorší ve velkých městech a myslím, že hlavně v USA. Tam totiž panuje obava, že by se "zachráněný" mohl soudit. Ostatně, kvůli tomu zemřel před více, než 40 lety Old Shatterhand - herec Lex Barker.

2. Já se přiznám, že mám podobnou osobní a velmi negativní zkušenost. Šel jsem s hloučkem lidí od tramvajové zastávky domů a v patě jednoho domu se válel "opilec". Samozřejmě jsme ho všichni minuli. Za hodinu tam byl pohřebák.

3. Co se týče muslimské imigrace, tak tam mám dva zásadní postoje. Odpor k islámu a odpor k "nemakačenkům".

Kdyby se psala 90. léta, tak klidně povolím imigraci třeba několika tisíc ortodoxních muslimů z rozstřílených vesnic Balkánu. Ale v současné době jednoznačně podporuji stanovisko premiéra Babiše "Ani jednoho plaváčka do republiky".

Objektivní důvody k přijetí nejsou totiž u imigračních plaváčků naprosto žádné. Jde o čistě "ziskutvornou migraci" a to jak na straně převaděčů, tak i na straně jejich obětí.

16 0
možnosti
PB

Křesťanské hodnoty a víra v Boha jsou naprosto dvě odlišné věci.

Pokud někdo nemůže 90 minut dýchat a přesto přežije je buď Superman, sovětský voják, anebo prenatální plod.

4 0
možnosti
DS

To zajisté, ale křesťanské hodnoty, aby byly křesťanskými, by měly být založeny alespoň na povědomí o tom, o čem Bible a alespoň přikázání jsou, v tom se snad shodneme. A hájení si hodnot, v tomto případě křesťanských hodnot, by mělo být v shodě s nimi (tedy opět založeno na povědomí).

Co se týká těch 90 minut, zjevně jste ten blog ani o té situaci nečetl. Tedy jen zběžně, slečna skolabovala, asistenční pes ji přivedl k vědomí, jak má nacvičeno, ale ona při kolabování špatně upadla a zablokovala si hrudní páteř, takže se nemohla dostatečně nadechnout, mluvit, gestikulovat ani volat o pomoc. Dýchala povrchově, co jí ta zablokovaná páteř dovolila, vlastně hyperventilovala, čímž jí začaly boletivě brnět končetiny a následně se jí kroutit. Takže ano, ěla štěstí, přežila, ale jen zázrakem a díky neúnavnému snažení její fenky.

0 0
možnosti
DN

Kdo jste, že soudíte? Rv

3 4
možnosti
MV

kdepak nevsimavost a netecnost, krestanska tradice - to je ta hodnot, ktero skupina kriklounu, co nikdy nebyli v kostele a Bibli mozna videli nekde na internetu, bude hajit...

karma

3 5
možnosti
Foto

Bohužel smutná shoda okolností. Ten pán navíc nijak zvlášť nevybočoval vzhledem. Což u starších ročníků, ale i nízkopříjmových skupin obecně, není nic divného (snad denně vidím dost lidí, abych to mohla říct). Pod originálním článkem je dost příspěvků hlásajících, že v Sherwoodu nic divného. A to jsem na méně profláklých místech dvakrát opilého bezdomovce probudila...

11 0
možnosti
Foto

Proč taková paušalizace? Proč hned hodnoty?

To je jako tvrdit, že lidé jezdí na lyžích, aby si lámali ruce a nohy.

Prostě občas se nějký renonc stane. Samozřejmě nejde o nic pěkného, ale neznáme-li další okolnosti, těžko soudit, co bylo skutečnou příčinou.

13 0
možnosti
MV

temer stale zamcene kostely jsou v zemi, kde se najednou zacala urcita skupina lidi ohanet krestanstvim a obavami o jeho zniceni, jsou taky "nejaky ten renonc"?

nebo mi uniklo, ze se v tak ateistickem state zacala ta sama skupina modlit a vyznavat krestanske hodnoty? nevsiml jsem si. jen v teto oblasti hubou melou o tom, co se jim hodi do kramu, Martino

2 1
možnosti
Foto

Zažila jsem dvě neblahé zkušenosti: Udělalo se mi špatně, dostala náhlé křeče ze střevní chřipky v metru na lavičce. Schoulila se na lavičce a po chvíli ke mě přišel strážce metra. Protože se mě prý někdo snažil okrást...druhá situace: Psala jsem diplomku a kvůli technickým problémům s počítačem jsem tři dny před odevzdáním nespala. Blbec jsem si na den odevzdání naplánovala trhání zubů kvůli rovnátkům....trvalo to tři hodiny, hodně připíchnutí a tak se mi v autobuse udělalo zle. Omdlela jsem na zemi. Bylo jasné, že jdu ze zubní chirurgie, protože jsem měla tu ledovou rukavici. Přesto lidi, když chtěli posléze vystoupit (bylo to ale až za chvíli) po mě šlapali, kopali do mě. Jednou mojí záchranou bylo vykutálet se na chodník po schodech. Pomlácená, ale živá jsem tam nějaký čas ležela, pak zavolala mamce a ta pro mě došla a dopotácely jsme se domů.

0 0
možnosti
Foto

Na druhé straně když někdy fotím u země něco, přijde se mě někdy někdo zeptat, zda mi není špatně. Snažím se tedy už vydávat nějaké signály dopředu, abych lidi nemátla.

2 0
možnosti
  • Počet článků 334
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1785x
Jsem máma 3 dětí dvou generací. Chci psát o všem, co mne přiměje k zamyšlení, nadchne či rozhořčí. Jsem učitelka i věčný student. Miluji svou rodinu.