Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Zhruba deset let zpět.

Jdu po chodníku. Periferně zahlídnu postavu, jak padá na zem jako špalek. Slyším ránu. Hlavou o haubnu zaparkovaného auta. Otočím se, vidím kluka cca 20 let, jak sebou na kraji obrubníku mrská v křeči.

Kolem diváci.

Vlítla jsem k němu, zařvala na nejbližšího člověka ať mi pomůže vytáhnout ho na rovnou plochu. Jednou rukou vytáčím záchranku a druhou kluka přidržuju, kontroluju jestli dýchá. Řvu na chlapa poblíž, ať mu drží v rukách hlavu, zároveň mluvím se záchrankou. Výkřiky v davu "Je to feťák!" "Je vožralej!". Policajti stojí a čumí. Dva. Ani náznak pomáhat a chránit. Řvu i na ně, ať nečumí a pomůžou kluka držet. Rady "zrušených" "Dřívko mezi zuby!"

Záchranka přijíždí, vyhodnocuje epileptický záchvat, píchá injekci, stabilizuje kluka, který se probírá a neví co se mu stalo.

Odcházím a třesu se jak osika. S kolegy v hospodě, kam jsem mířila, si dávám panáka a vydýchávám...

15 0
možnosti
DS

Já od té doby, co mi kamarádka plakala, že jí zemřela babička, protože zkolabovala v diabetickém šoku a lidé jí nechali umřít, protože nerozpoznali pach acetonu od pachu akoholu, očuchávám i bezdomovce. A mám na to asi i "štěstí", že lidi v nouzi potkávám.

5 1
možnosti
JL

Tak paní blogerko, choďte a zachraňujte, jděte příkladem.

1 1
možnosti
DS

chodím a zachraňuji, to jste si docea naběhl. Jen se tím nechlubím. Ale pokud chcete, mohu Vás na PČR a zachráněné odkázat.. Jen letos jich bylo několik. Ne, mne opravdu z nevšímavosti a netečnosti obviňvovatn nemůžete, pane Libeňský

1 0
možnosti
JV

Ryba smrdí od hlavy.

2 1
možnosti
VV

Ano, take jsem ochopil, ze toto jsou ty ceske hodnoty, ktere je nutno chranit pred emigranty.

Co kdyby vam nekdo chtel nedej bohu pomahat jako ten migrant co zachranoval v Parizi to dite z balkonu.

3 6
možnosti
DS

Odpusťte, ale uniká mi souvislost

0 1
možnosti
  • Počet článků 334
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1785x
Jsem máma 3 dětí dvou generací. Chci psát o všem, co mne přiměje k zamyšlení, nadchne či rozhořčí. Jsem učitelka i věčný student. Miluji svou rodinu.