Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J68a93n 83Š63i42k

12. 8. 2018 13:10

Dobrý den paní Stárková. Nejste stará a už vůbec ne špatně vychovaná!!! Zachovala jste se správně. Přeji si, aby lidí, kterým nejsou lhostejné problémy, které se kolem nich objeví, bylo více. Více takových jako jste Vy. Děkuji Vám proto nejen za článek a přeji hezký zbytek neděle

8 0
možnosti
LB

Bohužel, žijeme v době postfaktické. Takže záleží na našem vzdělání, všeobecném rozhledu a schopnosti kritického myšlení, jak si s tou kterou informací poradíme.

Co se týká názoru veřejnosti na naši vojenskou misi v Afghánistánu, tak nad všemi průzkumy veřejného mínění je tu dostatečně výmluvný fakt, že během pěti dní se na kontě pro rodiny pozůstalých vojáků sešly více než čtyři miliony korun od drobných dárců.

Vám, Dášo, patří velký dík. [>-]V

14 1
možnosti
Foto

Každý člověk který si takto dohledávání data má můj obdiv. Tak snad to s tím kritickým myšlením nebude obecně až tak špatné. Platí, že jen hlupák nahrazuje své nevědomosti křikem.

Děkuji za Vaši snahu, paní Stárková. Karma.

14 0
možnosti
DS

Pane Pajonku, já se musím přiznat, že ty zásluhy patří především mému manželovi. My pracujeme v tandemu. Já jsem ta, co se rozhořčí nebo nadchne a on mi k tomu najde zdroje a já to už jen zpracuji:-). Já děkuji Vám.

2 0
možnosti
Foto

Máte pravdu, Dášo, já už říkám delší dobu, že jsme se dostali do fáze, kdy každý věří svému lháři. Ale co chtít, když prezident, několikrát soudem uznaný lhář, povýšil lež na normu, bez které to nejde a premiér křivě přísahá na svoje děti. A ostatní politici se bohužel rádi přizpůsobí. A lid, místo aby je za to odsoudil, je volí. :-/:-) Vám karma.

13 4
možnosti
Foto

Maruško, žádný rozsudek, že Miloš Zeman je lhář, neexistuje.

1 0
možnosti
DR

Lidé věří tomu, čemu věřit chtějí. Přesvědčil jsem se o tom bezpočtukrát v různých diskusích pod články. Zjevná lež byla bohatě oplusována, pokud se to někdo (třeba i já) snažil uvést na pravou míru, třeba i s odkazem, byl stejně štědře omínusovat, nebo v lepším případě bojkotován. Mnoha lidem lež nevadí. To je zřejmé z toho, že soudem uznaný lhář byl opětovně zvolen presidentem a další premierem.

8 1
možnosti
Foto

Ona lidem mnohdy nevadí ani krádež, když zloděj okrade toho, koho nemají rádi ;-):-)

8 1
možnosti
Foto

Některé lži možná schvalujeme, či přesně řečeno "zbaštíme i s navijákem", spíše nevědomě. Média mají bohužel tu moc, že některé z nás dokážou vmanévrovat, tam kam chtějí. Kdo by dohledával, zda údaje, které vyslovil známý "odborník" jsou správné?8-o

Veřejné lhaní je hnus a manipulace ještě větší. Umíme se jí ubránit?

Dášo R^R^

9 0
možnosti
  • Počet článků 334
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1785x
Jsem máma 3 dětí dvou generací. Chci psát o všem, co mne přiměje k zamyšlení, nadchne či rozhořčí. Jsem učitelka i věčný student. Miluji svou rodinu.