Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

J76o67s75e16f 70N43i37k82l

30. 12. 2018 15:56

...vy nejste "lepšočlověk", vy jste jen člověk nespokojený...

3 1
možnosti
DS

Já Vás asi zklamu, pane Nikle. Jsem naprosto spokojená. Mám skvělou rodinu, práci, která mne baví, život, ve kterém jsem zcela šťastná... že nejsem spokojená se způsobem, jak se chová náš prezident? No mně přijde spíše zvláštní, je-li s ním někdo spokojený. Respektuji takové lidi (patrně i Vás), ale pak by i oni měli respektovat mne, že si dovoluji vyjádřit svou nespokojenost. Hezký den a příjemný Nový rok 2019

12 0
možnosti
MB

Králova řeč - je film, který promlouvá ke všem. Emocionální a potěšující lidská linka. Zemanova řeč - je poděkování jeho voličům a oslava sebe sama. Ani to nestačí, opět je třeba někoho napadnout. Mí rodičové výchovou usilovalii, abych byl lepší člověk. Aby se za mne nemuseli stydět a následně já sám - za sebe. Už jsem byl třídním nepřítelem, pak se jako pravdoláskař přestěhoval do kavárny, abych byl zase odhalen jako primitivní hlupák. Myslím si o tom - to své. Miloš Zeman, není dobrý člověk - Rozpozná to i čtyřleté dítě. Dočkáme se někdy prezidentsko-královské řeči ? ...

13 2
možnosti
LH

Jasně 4 letemu dítěti je jasno :-)))) to jako když malý Pavlík Fischer ve 3 letech cítil dusnou atmosféru roku 68......ja jsem asi opravdu primitivní ale ze 4 let si pamatuju že jsem byl ve školce a bylo tam auto......

5 1
možnosti
JS

Pro brunetky mám slabost, bohužel ne pro ty, jejichž přehled je na úrovni pětiletého syna. Mezi ty, Vy ovšem v žádném případě nepatříte. Pokud je to z přesvědčení, nic proti tomu. Pokud pro za něco jiného, tak je mi smutno i za Vás. Šťastnej a veselej.

6 6
možnosti
ZD

Ano porovnávat stárnoucího muže pohledem dítěte a ještě s tím vyjít před lidi chce notnou dávku infantility.

0 0
možnosti
JH

J42i47ř24í 35H31r44b66e86k

30. 12. 2018 15:15

Jóó... lepšolidi se množí, kam se podívám - samej Flanders;-D ... i když, ten na rozdíl od těch svejch současnejch kopií Homerem alespoň nepohrdal;-)

0 0
možnosti
JH

Co jsme my lepšolidi mohli čekat?!

4 0
možnosti
SB

Hrdě se hlásím k tomu, že lepšočlověk nejsem.

Až jednou takhle civilizace v důsledku neustálého krasořečnění lepšolidí, ale za současného neřešení skutečných problémů, bude definitivně kolabovat, tak já spoluviníkem nebudu.

11 6
možnosti
Foto

Tak krasořečnit jako horšočlověk nebo lepšočlověk, je v tom rozdíl, nebo není? A je ten rozdíl hmatatelný, nebo jen Váš horšodojem?

Lepší náladu a časy do roku 2019 přeju.

9 0
možnosti
VV

Ten vas Divisek to perfektne vystihl. Ten pan opravdu mluvi nejak divne. Kdyz jsem do zaslechl poprve, pripadalo mi to jako kdyz misto z ust ven mluvi doust dovnitr.

Ale lidi se to libi, tak ho ma na hrade.

2 0
možnosti
JK

On té jeho řeči vůbec nerozumněl.

2 0
možnosti
Foto

Dovolím si dát karmu ač projev jsem neslyšel.... ale k lepšočlověčenství se hlásím hrdě. Jako kavárník jsem měl problém, neb kavárnu rád... ale spíš jsem pivař.

7 2
možnosti
  • Počet článků 334
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1785x
Jsem máma 3 dětí dvou generací. Chci psát o všem, co mne přiměje k zamyšlení, nadchne či rozhořčí. Jsem učitelka i věčný student. Miluji svou rodinu.