Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LS

"Nerozumím" tomu...

Dle https://cz.sputniknews.com/.../201812258800411-huawe.../ "Velvyslanectví Čínské lidové republiky informovalo na své stránce na facebooku o schůzce s předsedou české vlády Andrejem Babišem. Projednali prý varování českého Národního úřadu pro kybernetickou a informační bezpečnost (NÚKIB) před telefony Huawei.

„Premiér Babiš zdůraznil, že nedávno vydané varování příslušného českého orgánu týkající se čínských firem Huawei a ZTE nepředstavuje stanovisko vlády ČR. Unáhlené rozhodnutí o stahování produktů Huawei ve veřejné správě bylo způsobeno zavádějícím varováním a Bezpečnostní rada státu již vydala prohlášení poskytující objasnění této situace. Česká republika vítá zahraniční firmy včetně čínských, aby v Česku investovaly a působily, a bude jim vytvářet dobré podnikatelské prostředí," píše se v příspěvku velvyslanectví.

A teď se mluví a píše o jen "lži" čínského velvyslance ? "Velvyslanectví Čínské lidové republiky informovalo na své stránce na facebooku o schůzce s předsedou české vlády Andrejem Babišem pravdivě, ale velvyslanec ČLR ne ?

Kdo to vlastně "lže" a proč ?!

0 0
možnosti
LS

Teď už jen chybí, aby velvyslanectví ČLR v Praze zveřejnilo záznam setkání premiéra Babiše s velvyslancem ČR v "v osobním sídle předsedy vlády", tj. restauraci Sokolovna v Průhonicích, ve vlastnictví firmy IMOBA, a.s.

Sázkové kanceláře mají příležitost...

0 0
možnosti
JP

Je ponižující, že tento prolhaný, nestydatý a zbabělý kašpar je předsedou vlády. Vizitka tohoto národa. V. Moravcovi patří dík za profesionální přístup.

16 7
možnosti
DR

Profesionální? Něco jsem přehlédl?

1 1
možnosti
PK

Škoda, že TV nedovede nabídnout zajímavější program...a lidé se musí dívat na tu klauniádu...;-D;-D;-D

1 2
možnosti
JS

Nevěděla jsem, jestli se mám smát, nebo brečet, to bylo neskutečné dnes a pan Moravec má můj obdiv R^

14 6
možnosti
Foto

Jako prodlouženej silvesr. pořad to opravdu nemělo chybu;-)

5 0
možnosti
Foto

Moravec mi připomíná inkvizitora, který dostal z Vatikánu za úkol upálit Babiše, ale při výslechu se tak zpotil, že mu zvlhly mu sirky.

9 16
možnosti
Foto

Měl to fakt těžký. Neměl tam přítomné zástupce opozice, by mu sirčičkami vypomohla, a noty asi zapoměl doma;-(

7 3
možnosti
VB

Moravec: "Přijďte mi říci, až se vám čínský velvyslanec omluví". To je teda síla, Moravec úkoluje premiéra.

10 5
možnosti
Foto

Neúkoloval. On jen reagoval na výzvu premiéra k omluvě za ta čísla. Byl to takový bodyček a v tomto směru měl Moravec pravdu, protože Babiš by tu omluvu měl tvrdě vyžadovat.

10 0
možnosti
JN

J69o74s32e10f 80N22i76k58l

6. 1. 2019 18:38

..zase tak velká demagogie to od AB nebyla...sem tam i slušně zabodoval...

6 3
možnosti
DS

Vidíte, pane Nikle, a to je přesně, z čeho je mi smutno. Že někomu může demagogie a lhaní, vymýšlení si a jiné lidské, diskusní a morální fauly připadat, jakože dotyčný boduje.

11 1
možnosti
Foto

Bohužel z pohledu příznivců a nerozhodnutých, si Babiš Moravce snadno namazal na chleba. A to především díky neschopnosti Moravce adekvátně reagovat. Kdo sledoval viděl. Moderátorův udivený kukuč, nekončící dotazování : Na co jsem se vás ptal? a podobně. Hlavičkou o hřebíček pan Moravec třísknul v okamžiku, kdy se znovu a znovu ptal Babiše kdy bude do parlamentu předložen nový daňový zákon, i když mu Babiš 4 krát odpověděl že neví, protože se to musí projednat s koaličními partnery. Body premiér snadno získal i tím, že jej Moravec griloval ohledně úlev pro ty co zaměstnávají studenty a absolventy, zatímco Babiš, zcela logicky a správně kontroval, že doba se oproti roku 2013 změnila, takže se změnila i pravidla. Prostě, takto se žurnalistika nedělá a takhle nepřipraveného jsem Moravce opravdu ještě neviděl.

13 4
možnosti
DS

No vidíte, pane Braune, a mně je právě z tohoto smutno. Je mi smutno z toho, že lide imponuje, když někdo demagogicky vykládá nepravdy, vykládá nesmysly (a těží z toho, že tisíckrát správně podaná lež stává se v očích posluchačů pravdou) a podniká populistické kroky a své prohřešky a nedostatky svádí na někoho jiného.

12 2
možnosti
  • Počet článků 334
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1785x
Jsem máma 3 dětí dvou generací. Chci psát o všem, co mne přiměje k zamyšlení, nadchne či rozhořčí. Jsem učitelka i věčný student. Miluji svou rodinu.