Diskuse

Jarní

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pěkné a milé... Láska fakt ještě existuje - i když někdy i smutná... V

1 0
možnosti
Foto

Krásné jarní pohlazení čtením, trochu nostalgické. Díky a přeju i Vám hezký začátek jara!R^

1 0
možnosti
DS

děkuji mnohokrát, pane Vagnere. Krásný (nejen) začátek jara i Vám

0 0
možnosti
MV

Něžný, jako ta vonička "něženěk". Moje první jarrní karma Tobě !

2 0
možnosti
DS

"něženky" jsou nádherné. Krásná hříčka. Děkuji za přečtení a kramu, Marku. Krásné jaro i vám doma V

1 0
možnosti
Foto

I vzpomínání patří k jaru.R^V

1 0
možnosti
DS

Krásné jaro (nejen vzpomínání) i Tobě, PavliV

1 0
možnosti
DS

děkuji moc, Heli... mne to nesmírně zasáhlo... tak krásnosmutněV

1 0
možnosti
  • Počet článků 334
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1785x
Jsem máma 3 dětí dvou generací. Chci psát o všem, co mne přiměje k zamyšlení, nadchne či rozhořčí. Jsem učitelka i věčný student. Miluji svou rodinu.