Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dáši, myslím, že se mýlíš, když píšeš, že Tvoje generace z matematiky maturovala povinně. Pokud vím, povinné to bylo asi jen dva roky, a to pouze na gymnáziích. Já jsem z ní maturovala, ovšem mladší sestra ani starší bratr nikoli. Oba jsou přesto vzdělaní a úspěšní. Osobně si myslím, že by na rozdílně zaměřených školách měly být rozdílné povinné maturitní předměty. A zrušení povinnosti z jakéhokoli předmětu maturovat by nemělo ovlivnit penzum probírané látky, tudíž by to na rozhled a skutečné vzdělání absolventů nemělo mít vliv.

5 2
možnosti
KS

Já mám z likvidace matematiky naopak velkou radost. Nebojím se, že by mě někdy v práci vystřídal někdo mladší.

2 2
možnosti
LR

Vystřídá Vás tak jako tak, protože nebude mít problém chodit čurat na "stejnopohlavní toalety" a trávit pracovní dobu žvaněním o "tolerantním a inkluzivním" světě. Vy, byť pracant, budete odvelen jako rigidní a neperpspektivní tvor.

1 0
možnosti
MK

Jako člověk, který z matiky odmaturoval dobrovolně, jsem jednoznačně pro povinnou maturitu z matematiky na gymnáziích a technických školách. Ale tohle by mělo platit až pro ty, kteří nastoupí 1.9.2020. Stávající studenti by měli dostudovat podle stávajících podmínek.

2 1
možnosti
Foto

Co člověk, to jiný názor. Zajímavé na tom je, že každý by chtěl ten svůj vnutit milionům žáků. To je ten zásadní problém.

To vše zmizí, jako mávnutím kouzelného proutku, až bude zrušená povinná školní docházka a vzdělání začne být poskytované volnotržně. Věřím, že všeobecná úroveň vzdělanosti se zvedne a pomůže vytvořit novou generaci kreativních a po vzdělání dychtících lidí připravených řešit jakoukoliv životní situaci ve které se ocitnou.

Škola dnešního typu je vězení které v mladých lidech zabíjí přirozenou touhu po vzdělání,

0 5
možnosti
IB

I81v62o 42B65o44u26š94e

3. 11. 2019 19:56

Vy jste fakt šílenci odtržení od reality.;-D

2 0
možnosti
VF

Zeptejte se žáků, jestli mají rádi chemii. Já jsem ji neměla ráda, ale povolání laborantky bylo krásné a dobrovolně jsem nastudovala, co jsem ve škole zanedbala.:-)

2 0
možnosti
Foto

Milovala jsem chemii. Na ZŠ. Dělala jsem z ní přijímačky levou zadní.:-) Na střední mi ji, bohužel, znechutil vyučující. To byl ten typ učitele, co hlásal: na jedničku umí pán bůh, na dvojku já...

5 0
možnosti
PS

jj, absolvent učiliště s maturitou by měl matematiku umět stejně, jako absolvent gymnázia.

A absolvent gymnázia by měl umět stejně jako absolvent učiliště soustružit, stavět,...

Proto jdou na gymnáziua ty nejnadanější děti - aby uměly vše.

4 1
možnosti
JH

J30i66ř72í 30H83o33l69ý

3. 11. 2019 17:02

Maturita z matematiky - ano. R^.

Protože bavit se s pologramotem o tom kolik má např. koupit barvy na malování bytu je tragédie.

2 4
možnosti
Foto

No, a když neovládá integrály a derivace,tak si ani nespočítá, zda tou lomenou chodbou pronese štafle.

11 1
možnosti
Foto

Ahoj Dášo. Nesouhlasím.

Úroveň poznatků ve vědních oborech je velká. Dneska prostě nejde obsáhnout všechno. V každé společnosti je řada lidí, kteří mají třeba talent na matematiku, ale třeba také jen na humanitní vědy. Střední škola by jistě měla nabídnout možnost jakéhosi rozvoje, ale nebazírovat na tom, aby kupříkladu matematika byla jakýmsi základem pro všechny.

Argumentuješ finanční gramotností, což je správné. Nicméně, k ní není třeba maturity, stačí jen hodiny výuky.

Sám jsem měl velké problémy s matikou na gymnasiu, potřeboval jsem dobrou známku pro průměr, s kterým jsem mohl jít na vysokou. Tam mi byla už k nepotřebě, myslím, že profesně na tom nejsem špatně. A to, co potřebuji k životu, si spočítám zatím bez problémů.

12 6
možnosti
Foto

Pane doktore, umíte spočítat splátky a úroky z úroků? A jak statistika?

0 0
možnosti
Foto

Ty dnes jedeš. Dva blogy na Titulce.;-DR^

3 0
možnosti
Foto

Maturoval jsem v roce 1967 na strojárně v Plzni a matematiku jsme měli pouze v prvním ročníku, ale byla krutá.

Ovšem mechanika, stroje, technologie byly aplikaci matematiky.

Takže já bych na tu povinnou maturitu z matematiky tak netlačil.

3 0
možnosti
  • Počet článků 334
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1785x
Jsem máma 3 dětí dvou generací. Chci psát o všem, co mne přiměje k zamyšlení, nadchne či rozhořčí. Jsem učitelka i věčný student. Miluji svou rodinu.