Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Dost dobře nechápu, o co vám jde? Že mají zodpovědnost? To jistě mají. Jestli si ji uvědomují? To jistě uvědomují. Že dělají přehmaty? To dělá každý ..a patří to k jakémukoli konání. Mají se z toho hrůzou sesypat? To by nebyli lidmi na svém místě.

Já tuhle vládu nevolil ...ale musím uznat, že i pod tlakem funguje. A to je podstatné.

K čemu mi jsou ryzí teoretici, kteří vědí přesně co a jak ...ale jakmile by měli převzít zodpovědnost, tak "já nic, já muzikant"..

16 0
možnosti
Foto

Ale to s tím "Já nic já muzikant" teď přesně předvádí vláda. Odvolává se na epidemiology. Ti zase tvrdí, že nejsou politici a oni nerozhodují......

1 16
možnosti
Foto

R^ Přesně. Jako příklad 3x změněná vyhrazená doba pro seniory v obchodech. Místo aby to napoprvé konzultovali s odborníky tak to vypálili od boku a pak se divili.

Nechápu proč si nikdo nemůže koupit boty v obchůdku s obuví, kde by třeba mohlo být nařízení o 1 zákazníkovi v obchodě a následné desinfekci ale v hypermarketu s mnoha lidmi pod střechou si je může koupit pořád bez omezení.

To o nákupu předražených roušek od pochybných firem se snad ještě stane předmětem šetření policie. Tady je hrůza, že už to není neohrabanost, ale jestli se prokáže úmysl, tak je to přímo hyenismus.

3 17
možnosti
MB

Každá činnost a řízení je sled: zvážené - rozhodnutí - aplikace - vyhodnocení - korekce. To je naprosto normální a nutné. A srozumitelné každému, kdo něco řídil.

10 0
možnosti
JN

J48o91s81e83f 38N44i14k49l

19. 4. 2020 17:00

...máte nějaké konkrétní výtky na vládu, která to má v současné době těžší, nebo je to jenom o té holi a psovi...?

5 0
možnosti
DS

V tomto blogu hovořím především o těch výmluvách, ale ano, mám... viz mé předcházející blogy.

1 5
možnosti
JH

Což o to, vláda a další instituce jsou poněkud ukecané, dopustily se některých přehmatům. Kdo nic nedělá, nic nezkazí!

Jenže , byla zvolena správná strategie - bylo toho spoustu odpracováno a tak jsme se zatím vyhnuli těm tragickým obrázkům, které ještě dnes můžeme na obrazovkách sledovat nikoliv z rozvojových států, ale z nemocnic v Londýně, New Yorku.

A možná také proto se teď vyrojilo tolik politizujících chytráků, paní učitelkoRv

13 0
možnosti
DS

Přejdu to kopnutí v poslední větě vašeho příspěvku, pane Havránku. To, zda byla zvolena správná strategie a byla spousta odpracováno - snad ano, ač jsem si jista, že za to mnozí zaplatíme krutou daň. Nicméně, tento blog je hlavně o těch výmluvách. To je, jako byste řekl, že člověk, který přejel jiného, je méně vinný, protože jel domů až po přesčasu anebo, že ten sexuální násilník je jinak hodný táta od rodiny a pravidelně venčí svého psa, tak bychom mu to měli odpustit.

3 5
možnosti
VB

Tak pokud budou hnáni k odpovědnosti jako předchozí vlády, tak to mohou být v klidu.Ae jsem rád, že máme vládu, která se umí rozhodovat. Nejhorší je mít vlády "vyčkávací" - viz odkaz:

https://www.novinky.cz/zahranicni/koronavirus/clanek/plac-narek-a-hory-mrtvol-new-york-vypada-jako-valecna-zona-40321009

13 0
možnosti
Foto

Umí se rozhodnout, dobrý vtip.;-D Možná otevřeme, možná neotevřeme, do školy ani, do školy ne, nouzový stav do půlky dubna, do konce dubna, do půlky května, do konce května.....je to vláda chaotiků.

1 6
možnosti
  • Počet článků 334
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1785x
Jsem máma 3 dětí dvou generací. Chci psát o všem, co mne přiměje k zamyšlení, nadchne či rozhořčí. Jsem učitelka i věčný student. Miluji svou rodinu.